فرمانده سپاه شهرستان خاش خبر داد:

اعزام 40 دانش آموز پسر خاشی به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: نسل جوان مهم‌ترین سرمایه‌های نظام هستند که باید پویا، مبارز، و شهادت طلب برای رساندن ایران اسلامی به سر منزل مقصود تلاش کنند.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۱۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

سرهنگ پاسدار حسن فضلی، فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفتگو با خبرنگار بسیج در خاش با بیان اینکه امروز هجمه‌های فرهنگی فراوانی علیه نظام طراحی می‌شود گفت: در این برهه از زمان هیچ نرم‌افزاری قوی‌تر و بهتر از نرم افزار شهدا در راستای توسعه فرهنگ شهادت و ایثارگری وجود ندارد.

وی بیان کرد: دانش آموزان با الگو برداری از فرهنگ ارزشمند و ناب دفاع مقدس با سلاح بصیرت و خودباوری با دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا مقابله می‌کنند.

سرهنگ فضلی با اشاره به اعزام دانش آموزان پسر به اردو‌های راهیان نورگفت: نسل جوان مهم‌ترین سرمایه‌های نظام هستند که باید پویا، مقتدر، مبارز، و شهادت طلب برای رساندن ایران اسلامی به سر منزل مقصود تلاش کنند.

فرمانده سپاه شهرستان خاش افزود: دشمنان قسم خورده نظام، امروز در زمینه‌ی اندیشه و فکر، ناکارآمدجلوه دادن نظام و همچنین زیر سوال بردن ارزش‌های انقلاب و ولایت فقیه، در حال برنامه ریزی هستند که دانش آموزان باید در این زمینه نیز هشیار باشند.

این مسئول با اشاره به هجمه وسیع تبلیغاتی دشمن علیه نظام گفت: امروز دانش آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای طرح تحول آمادگی دفاعی دانش آموزان تعداد 45 نفر از دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه  در مراسمی باشکوه با بدرقه مسئولین شهرستان، به  استعداد یک دستگاه اتوبوس 6 بهمن ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ فضلی ادامه داد: این دانش آموزان در قالب اردو‌های راهیان نور جهت گذراندن دوره آموزش عملی درس آمادگی دفاعی به مدت 5 روز از مناطق جنگی و یادمان شهدا در شلمچه، طلائیه، دهلاویه، اروند، هویزه ، فکه، مسجد خرمشهر بازدید می‌کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار