شهردار سامان از واگذار قطعی هفت هزار و 700 متر مربع از اراضی ملی مجتمع تفریحی پل زمان‌خان برای احداث پارکینگ‌ طبقاتی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۵۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶

 به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ اسماعیل صفاری سامانی گفت: نزدیک به 5 دهه‌ است که شهرداری سامان فعالیت خود را آغاز کرده و 4 دهه آن بعد از پیروزی انقلاب بوده‌ و خدمات ارزنده‌ای را به مردم ارائه کرده است‌.

وی با اشاره به ارائه خدمات عمرانی و خدماتی در شهرداری سامان افزود: حدود 145 کیلومتر از معابر و خیابان‌های شهر بعد از انقلاب احداث و حدود 90 درصد معابر توسط شهرداری آسفالت و 95 درصد زیرسازی انجام‌ و فضای سبز و پارک‌های جدیدی از جمله پارک‌ شهرک ابوذر، پارک کودک‌ و پارک صبا توسط شهرداری احداث شده است‌.

شهردار سامان بیان کرد: حدود 100 هزار متر مربع فضای سبز نیز ایجاد شده‌ و ساختمان‌های وابسته به شهرداری از جمله ساختمان آتش‌نشانی و ساختمان واحد نقلیه بعد از انقلاب اسلامی توسط شهرداری احداث و در حال بهره‌برداری می‌باشد‌.‌

صفاری خاطرنشان کرد: حدود 80 کیلومتر جوی و جدول و کانیو در سطح شهر و مسیل‌های اصلی شهر احداث و قسمت‌هایی‌ سنگ‌کاری و در حال ادامه کار می‌باشد‌.

وی با اشاره‌ به ارائه خدمات در حوزه زاینده‌رود، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری با مالکین‌ سایت‌ مجتمع‌ تفریحی‌ زمانخان وارد مذاکره‌ و زمین‌های اطراف را تملک و خریداری کرد و قسمت‌هایی‌ را ساحل‌زایی‌ انجام داد‌ که مورد استفاده مسافران‌ قرار گیرد‌.

شهردار سامان با اشاره به حوزه خدماتی شهرداری تصریح کرد: سایت‌ دفن زباله را شهرداری ساماندهی کرد تا مسائل زیست‌ محیطی و بهداشتی رعایت شود و کشتارگاه شهر سامان نیز ساماندهی شد تا ذبح به صورت بهداشتی و شرعی انجام شد و یکی دیگر از اقدامات، تفکیک‌ آب شرب از فضای سبز می‌باشد‌.

صفاری ادامه داد: همچنین در این مدت 15 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین توسط واحد نقلیه شهرداری خریداری و فعال شده است.

وی با اشاره به واگذاری اراضی گفت: شهرداری سامان طی سال‌های گذشته، 7 هزار و 700 متر مربع زمین‌های ملی را در مجتمع‌ تفریحی پل زمانخان واگذاری قطعی گرفته که در آینده نزدیک بتواند پارکینگ‌ طبقاتی‌ احداث کند‌.

شهردار سامان تصریح کرد: قسمت جنوب‌ غربی شهر سامان حدود 29 هکتار‌ از اراضی ملی را جهت‌ گسترش فضای سبز و ذخیره شهری پیش‌بینی و واگذاری قطعی آن را گرفته است‌.

صفاری گفت: همچنین حدود 40 هکتار از اراضی ملی برای ساخت‌ مجتمع‌ ادارات‌ به محدوده شهری‌ الحاق‌ شده‌ که بتوانیم‌ تمامی ادارات‌ را در مجتمع مستقر‌ کنیم.

 

ارسال نظرات