سازمان بسیج کارمندان استان کردستان در آستانه چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد
کد خبر: ۹۱۰۴۶۶۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سازمان بسیج کارمندان استان کردستان در آستانه چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.
 
متن بیانیه به شرح ذیل می باشد.
 
بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب ما انفجار نور بود (حضرت امام خمینی رحمه الله علیه)

ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور عزم و اراده‌ی پولادین ملتی است که با آفریدن حماسه جاوید آزادگی، نماد پیروزی خون بر شمشیر شدند و بزرگ‌ترین تحول تاریخی را در گستره‌ی جهان رقم زدند، انقلاب کبیری که با وحدت کلمه، خدامحوری و خودباوری، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون ساخت و دیگر ملل آزادیخواه جهان را نیز از خواب غفلت رهانید و ثمره اش مرز‌ها را در نوردید.

اکنون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) نظام برگرفته از آن-جمهوری اسلامی ایران-قدرتمندانه‌تر از گذشته، به نقش آفرینی موثر در تحولات دنیا ادامه می‌دهد.

در شرایطی که دشمنان قسم خورده این نهضت الهی، هر زمان طرحی نو برای براندازی آن در انداخته اند، اما با عنایت خاصه‌ی پروردگار متعال و زیر سایه ولایت و زمامت، ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، با همدلی و وحدت ملت خداجوی ایران، جمهوری اسلامی و انقلاب عظیم ما قدرتمندانه ایستاده و به حیات عزتمندانه‌ی خود ادامه می‌دهد.

در پایان ما کارمندان بسیجی استان کردستان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنیم که تمام همت و سعی و تلاش خود را برای تحقق جوان مومن انقلابی پای کار به عنوان اولویت سازمان به کار می‌بندیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات