کمال اکبریان گفت: به مناسبت چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،120 عنوان برنامه در شهرستان سامان برگزار می شود .
کد خبر: ۹۱۰۴۶۶۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کمال اکبریان در نشست ویژه برنامه برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان سامان گفت: به مناسبت چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بروشوری‌ از خدمات نظام در شهرستان تهیه و توزیع و فیلم از دستاوردهای توسط دستگاه‌های اجرایی در شهرستان سامان انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد :یک نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان سامان برپا و نمایشگاه‌های سیار نیز در شهرهای پر جمعیت شهرستان نظیر شهر هوره و شوراب‌ صغیر نیز برپا خواهد شد.

فرماندار شهرستان سامان تصریح کرد : آگاهی بخشی به ویژه به نسل جوان جهت ارائه دستاوردهای چهل ساله نظام در دستور کار قرار دارد که امیدواریم بیان حقیقت‌ها و ارائه خدمات نظام به مردم سبب شود تا وظایفمان را به درستی انجام دهیم.

اکبریان با بیان اینکه 120 عنوان برنامه در سامان برگزار می‌شود، گفت: برپایی‌ جشن‌های مردمی و ارائه‌ عملکرد‌ مدیران‌ در چهل سالگی انقلاب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مسابقات کتاب و کتابخوانی و مقاله نویسی‌ از مهم‌ترین ویژه‌ برنامه‌های چهل سالگی انقلاب در شهرستان سامان می‌باشد‌.

ارسال نظرات