فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: افزایش بصیرت مردم استان بوشهر گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۶۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جمع کارکنان فضای مجازی سپاه، گفت: یکی از محورهای نبرد دشمن با انقلاب اسلامی در فضای مجازی است که باید با هوشیاری و سواد رسانه ای عملیات های دشمن را خنثی کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: امروز فضای مجازی یکی از ابزارهای ماثر دشمن است که در حال یارگیری از درون ما است و امنیت داخلی را به خطر می اندازد.

رزمجو افزود: فضای مجازی علاوه بر خطرات امنیتی که دارد خانواده، دین و بسیاری از موارد در حوزه های مختلف را مورد تهدید قرار می دهد.

وی با بیان اینکه فضای مجازی یک ابزار نا مرئی است، عنوان کرد: حضور بسیجیان و نیروهای انقلاب در فضای مجازی باید پدافند و آفندی باشد؛ هر کجا عملیات پدافندی انجام شد موفق شدیم و هر کجا از عملیات های پدافندی غافل شدیم با مشکلات بزرگی روبرو شدیم.

عضو شورای تامین استان بوشهر تصریح کرد: در عملیات های فضای مجازی خاکریزهایی وجود ندارد که با لودر خاک برداری کنیم، امروز خاکریزهای فضای مجازی همین تلفن های هوشمند و سیستم های الکترونیکی هستند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر ابراز کرد: فضای مجازی با حساسیت بسیار بالایی برخوردار است که نیروهای انقلابی باید تا آخرین نفس در این فضا بجنگند که هر کجا برای انقلاب و اسلام فی سبیل الله اقدامی صورت بگیرد قطعا برکات دنیایی و آخرت دارد.

رزمجو با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم باید دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف برای مردم بازبینی شود.

وی ادامه داد: تکنولوژی و توسعه در پارس جنوبی و نیروگاه، توسعه در روستاها، ایجاد راه های حمل و نقل، افزایش توان علمی و بصیرت مردم ولایتمدار استان بوشهر گوشه ای از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام//

منبع: پایگاه خبری، اجتماعی و تحلیلی سپاس

ارسال نظرات