معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به اهمیت تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: مفاخر انقلاب اسلامی در سطح ملی و جهانی به نسل حاضر معرفی شوند.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۷۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰

مفاخر انقلاب اسلامی به نسل حاضر معرفی شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مصطفی کافی در جلسه هماهنگی نمایشگاه قله های افتخار اظهار داشت: دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون می‌باشد.

کافی با عنوان اینکه وظیفه خطیری در خصوص شناساندن دستاوردهای انقلاب اسلامی به دانش آموزان بر عهده آموزش و پرورش است، اظهار داشت: برای اینکه دانش آموزان صحنه های انقلاب را درک کنند، بایستی اهداف و دست آوردهای انقلاب به شکل های مختلف تبیین شود.

وی با اشاره به زبان هنر بعنوان وسیله ای برای تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی، بیان داشت: برگزاری جشن انقلاب، اجرای سرود مدارس با موضوع انقلاب، برگزاری کرسی های آزد اندیشی، تاتر و ...ازجمله برنامه هایی است که در مدارس اجرا خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل ادامه داد: برگزاری نمایشگاه قله های افتخار که حاوی تصاویری از دست آوردها و صحنه های مختلف از روزهای انقلاب است نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که در ایام مبارک دهه فجر در مدارس اجرا خواهد شد.

مصطفی کافی همچنین خواستار حضور چهره های انقلابی در مدارس با عنوان راویان انقلاب شد.

ارسال نظرات