فرمانده تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گفت: آمادگی معنوی مکمل توانمندی های رزمی در میدان عمل و نبرد و مقابله با تهدیدات دشمنان می باشد.
کد خبر: ۹۱۰۴۶۹۹
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اردوی آموزش تکمیلی دوره 15 روزه بسیجیان گردان های امام حسین (علیه السلام) به مدت 15روز در پادگان حضرت امام خمینی(ره)تیپ مردم پایه 44قمربنی هاشم(علیه السلام) برگزار می شود.

فرمانده تیپ44قمر بنی هاشم(علیه السلام) در مراسم افتتاحییه دوره آموزش تکمیلی بسیجیان گردان امام حسین علیه السلام، ضمن خیر مقدم به بسیجیان که این مدت در پادگان حضور دارند و تقدیر و تشکر از عوامل و رده هایی که مقدمات اجرای آموزش فوق را فراهم کرده اند، اظهار کرد: اهداف این دوره آموزشی، ارتقاء سطح توانمندی های رزمی و آمادگی جسمانی بسیجیان می باشد.

سرهنگ پاسدار علی افضلی، از بسیجیان شرکت کننده در این دوره خواست که ضمن پرداختن به آموزش های نظامی و رزمی، توجه ویژه ای به مباحث اعتقادی، معنوی، ادعیه و مراسمات مذهبی داشته باشند.

وی، با توصیه به رعایت نکات ایمنی و اقدامات تأمینی از سوی فراگیران و مربیان دوره آموزشی، ادامه داد: آمادگی معنوی مکمل توانمندی های رزمی در میدان عمل و نبرد و مقابله با تهدیدات دشمنان می باشد.

سرهنگ افضلی، ولایتمداری و ولایت پذیری را نکته تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با سایر نیروهای نظامی دنیا دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس در سایه معنویت و ولایتمداری و ولایت پذیری رزمندگان اسلام حاصل شده ، که امروز الگوی جبهه مقاومت قرار گرفته است.

گفتنی است: دوره آموزش مقدماتی 45 روزه در طول تابستان امسال توسط گردان های امام حسین(علیه السلام) در شهرستانها برگزار گردیده و اکنون مرحله دوم اردوی  آموزش دوره 15 روزه در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در حال برگزاری است.

ارسال نظرات