فرمانده سپاه قدس گیلان در کارگاه آموزش خبرنگاران بسیج و سپاه؛

آمریکایی ها جرات حمله به ایران را ندارند/نیاز به نوآوری و خلاقیت در کار رسانه انقلاب داریم/ برای پیشرفت راهی جز توجه به نسل جوان نداریم

سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در کارگاه آموزش خبرنگاران سپاه و بسیج که صبح امروز در سپاه قدس گیلان برگزار شد گفت: آمریکایی ها در خلیج فارس مجهز به امکانات بروز هستند اما جرات حمله به ایران را ندارند چرا که ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم که ایرانی ها برای دفاع از خاک و ناموس خود با کسی شوخی ندارند.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۲۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در کارگاه آموزش خبرنگاران سپاه و بسیج که صبح امروز در سپاه قدس گیلان برگزار شد گفت: انقلاب اسلامی ایران صاحب آرمان های بلندی است که باید تلاش کنیم این آرمان ها عملی شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی اظهار کرد: این آرمان ها عبارتند از عدالت، طرفدار محرومین و مستضعفان بودن، زیر بار ظلم نرفتن، دنیا و آخرت آباد داشتن که اینها همه جزو ارمان های ما بود و باید تلاش کنیم تا با تمام دشمنی ها و توطئه های استکبار جهانی این آرمان ها عملی شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به خصومت استکبار با انقلاب اسلامی تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دنیای استکبار بر علیه انقلاب جبهه وسیعی تشکیل دادند و از عجایب روزگار این است که همه گروه هایی که با هم در تضاد هستند با یکدیگر متحد شدند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

وی در ادامه در رابطه با عدم وجود امکانات در میان رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان داشت: در اولین روزهای جنگ برای هر سه نفر دو اسلحه موجود بود و تا آخرین روز جنگ هم ما حتی نتوانستیم به همه نیروها ماسک شیمیایی بدهیم و حقیقتا امکانات کمی را در اختیار داشتیم اما توانستیم با ولایتمداری مردم انقلابی کشور در دوران دفاع مقدس به پیروزی بزرگی دست یابیم.
وی افزود: اکنون آمریکایی ها در خلیج فارس مجهز به امکانات به روز هستند اما جرات حمله به ایران را ندارند چرا که ما در جنگ تحمیلی ثابت کردیم که ایرانی ها برای دفاع از خاک و ناموس خود با کسی شوخی ندارند.
سردار عبدالله پور تاکید کرد: ما در حوزه دفاعی بدون داشتن امکانات موفق شدیم اما در جبهه رسانه ای انقلاب هم باید در مقابل هجمه های فرهنگی استکبار مقابله نمائیم.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اهمیت نوآوری و خلاقیت متذکر شد: ما نیاز به نوآوری و خلاقیت در کار رسانه انقلاب داریم، ما امروز جوان های موفقی در کشور داریم و برای پیشرفت کشور و انقلاب راهی جز توجه به نسل جوان نداریم.

وی خطاب به خبرنگاران افتخاری بسیج استان گیلان اظهار داشت: شما همانند غواص های عملیات والفجر ۸ هستید که با جسارت و اراده در این جبهه رسانه ای با دشمن مواجه هستید و ان شاءالله با نقش آفرینی شما جوانان انقلابی در حوزه فرهنگی و رسانه ای هم توطئه های استکبار جهانی بر علیه انقلاب اسلامی به شکست برسد.

سردار عبدالله پور در پایان خاطرنشان کرد: امروز با وجود شبهات و القائاتی که به وجود آوردند خیلی ها را تحت تاثیر قرار دادند که نیاز به مجاهدت شما داریم و سپاه با تمام توان از شما حمایت می کند چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که در فضای مجازی ورود کنید و به دشمن حمله کنید و او را از این فضا بتارانید.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار