فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت گفت: دشمن تلاش دارد تا انقلاب جشن چهل‌سالگی خود را نبیند اما به فضل الهی و به کوری چشم بدخواهان و دشمنان، ایران اسلامی درحالی‌که در اوج عزت، عظمت، اقتدار، افتخار، بالندگی و بازدارندگی است چهل‌سالگی‌اش را باافتخار جشن می‌گیرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۲۴
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ کرم کونانی در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه ناحیه  کوهدشت ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و گرامیداشت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی اظهار کرد: شما بازنشستگان و پیشکسوتان سال‌های حماسه و ایثار، پشتوانه و سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید، به وجود تک‌تک شما افتخار می‌کنیم و وجود بابرکت پیشکسوتان در راستای روحیه بیشتر، ارتقای قوت قلب و بهره‌گیری از تجارب تأثیر بسیار زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه امنیت امروز نتیجه جان‌فشانی پیشکسوتان ما است، اظهار داشت: ما مدیون شما هستیم و همه مردم و مسؤولان بایستی قدردان زحمات شما باشند .

کونانی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا انقلاب جشن چهل‌سالگی خود را نبیند،  بیان کرد: به فضل الهی و به کوری چشم بدخواهان و دشمنان، ایران اسلامی درحالی‌که در اوج عزت، عظمت، اقتدار، افتخار، بالندگی و بازدارندگی است چهل‌سالگی‌اش را باافتخار جشن می‌گیرد و دشمن هم روزبه‌روز در اوج ذلت، خواری، ناتوانی و ضعف به سر خواهد برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات