فرمانده ناحيه مقاومت بسيج خرم‌آباد:

خدمت رسانی به مردم؛ اولویت کار مسئولان باشد

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج خرم‌آباد گفت: بايد از فرصت مسئول بودن برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم استفاده كرد چراكه مردم صاحبان اصلی اين كشور هستند و فردی كه در جايگاهی قرار می‌گیرد خدمت‌رسانی به مردم را بايد در اولويت كار خود قرار دهد.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۲۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ ماشاالله بازگير امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هر هفته یکشنبه‌های خدمت‌رسانی دريک محله محروم سطح شهر با حضور مسئولان همان منطقه برگزار می‌شود اظهار داشت: حضورمسئولان در ميان ساكنين مناطق آسیب‌دیده و حاشيه شهر، نشست چهره به چهره بين مردم و مسئولان برای بيان مشكلات و محرومیت‌زدایی ازجمله اهداف برگزاری یکشنبه‌های خدمت در اين محلات است.

وی بابیان اینکه ميز خدمت‌رسانی سپاه ناحيه خرم‌آباد در محله ماسور راه‌اندازی شده که نیازمند حضور مسئولان برای رفع مشکلات و معضلات مردم است، افزود: بايد از فرصت مسئول بودن برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم استفاده كرد چراكه مردم صاحبان اصلی اين كشور هستند و فردی كه در جايگاهی قرار می‌گیرد خدمت‌رسانی به مردم را بايد در اولويت كار خود قرار دهد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج خرم‌آباد تصریح کرد: بسیج سازندگی سپاه خرم‌آباد با سازمان‌دهی بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی به ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی، درمانی، آموزشی و فنی در مناطق حاشیه شهر پرداخته است.

 

 

ارسال نظرات