خبرهای داغ:
امام جمعه موقت کاشان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن درچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شکوهتر و با عظمت‌تر برگزار خواهد شد و دشمن رامایوس خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۷۶۳
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

حجت الاسلام محمدرضا اسلامی گفت: توطئه امروز دشمن در جنگ اقتصادی با جمهوری اسلامی ايران  ایجاد نارضایتی مردم از مسؤولان و نظام و اعتراض و قرار دادن مردم در مقابل نظام است.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به هر اندازه که موفقیت‌های بیشتری در عرصه‌های مختلف کسب می‌کند به همان اندازه نیز توطئه‌ها و فشار‌های دشمن بیشتر می‌شود و برای مقابله با توطئه‌های دشمن همیشه و هر لحظه باید آماده باش بود.

امام جمعه موقت کاشان داشتن استقامت و ایمان قوی و بصیرت را لازمه مقابله با دشمن دانست و گفت: آگاهی از مسائل جهان و داشتن بصیرت در دشمن شناسی برای مقابله با دشمن نیاز امروز جامعه است. 

حجت الاسلام اسلامی تبار با اشاره به اینکه مردم از مشکلات به وجود آمده ناراحت هستند، ابراز کرد: اما باید مراقب باشند تا در چالش‌هایی که دشمن ایجادکرده گرفتار نشویم و کاری نکنیم که حرف دشمن از زبان ما خارج شود.

وی ابراز امیدواری کرد در چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز بر بصیرت خود بیفزایم و در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی که یکی از آن‌ها حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است حضور همگانی و دشمن مأیوس کن و دشمن شکن داشته باشیم.

امام جمعه موقت کاشان گفت: به فضل الهی ولطف امام زمان (عج) راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از سال‌های قبل با شکوهتر و با عظمت‌تر برگزار خواهد شد و ملت ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ امسال ضمن مایوس کردن دشمن مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی ایران خواهند زد و با حضور خود ارواح طیبه شهدا را شاد خواهند کرد.

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها