بازدید فرمانده سپاه شاهرود از ستاد کنگره شهدای شهرستان+ تصاویر

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از ستاد کنگره شهدای شهرستان شاهرود بازدید و از نزدیک در روند جمع آوری آثار شهدا و ایثارگران قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۰۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی و مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس سپاه ناحیه شاهرود با حضور در ستاد کنگره شهدای شهرستان شاهرود با مسئول این ستاد دیدار کردند.
در این دیدار در خصوص برنامه‌های فرهنگی و سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تدوین فرهنگ جامع شهدا بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری در این نشست صمیمی با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهداست و باید در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنیم بر هجمه دشمنان به فرهنگ ایثار و شهادت اشاره کرد و تکلیف و وظیفه مجموعه‌های فرهنگی از جمله ستاد کنگره را سنگین بر شمرد و بر استفاده از این گنجینه معنوی و بسط آن در جامعه تصریح کرد.
نورالله سعیدی نیز در این نشست با تقدیر از توجه فرمانده سپاه به فرهنگ ایثار و شهادت گزارشی از روند فعالیت‌های این ستاد ارائه و از آماده شدن چاپ کتاب جامع فرهنگ شهدای شهرستان شاهرود در آینده نزدیک خبر داد و از جمع آوری خاطرات ایثارگران و جانبازان در این مرکز و گردآوری عملیات‌های رزمندگان شهرستان در دوران دفاع مقدس خبر داد.
لازم به ذکر است شهرستان شاهرود قریب به ۱۱۰۰ شهید تقدیم به انقلاب اسلامی کرده است و ستاد کنگره شهدای شهرستان خاطرات و مدارک این شهدا را گردآوری و گنجینه ای معنوی از شهدای شهرستان تهیه نموده که برای عموم مردم قابل استفاده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار