خبرهای داغ:
دهه فجر یادآور استقلال خواهی و ظلم ستیزی مردم ایران است و ثابت کرد مردم شریف ایران اسلامی، هیچگاه ظلم، انحصار، جاه طلبی، کاخ نشینی، نادیده گرفتن حقوق عامه مردم، وابستگی به بیگانگان و علی الخصوص نادیده گرفتن ارزش های دینی را تحمل نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۹۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲

این رویداد تاریخی و تاریخ ساز نشات گرفته از استقلال خواهی و ظلم ستیزی ملت کشورمان بوده و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ تمدن ساز ایران اسلامی می باشد که ثابت کرد هرگاه ظلم، چپاول، تبعیض، انحصار، ثروت را برای انحصار قدرت خواستن و قدرت را برای رسیدن به ثروت قراردادن توسط هر مسئول غیرمسئولی اتفاق بیفتد، توفیق خدمت از آن مسئول سلب خواهد شد.
درس دیگر دهه فجر همدلی و وحدت است که اگر با داشتن سلایق متفاوت سیاسی، راهبرد اصلی مان یعنی حفظ انقلاب اسلامی را محور کارمان قرار دهیم و با نقاط اشتراک سلایق سیاسی (تدین، مبارزه با فساد اداری، ملی و اخلاقی، حفظ منافع ملی، مراقبت از محیط زیست، عدالت اجتماعی، آزادی مشروع) به لبخندهای ظاهری دشمن دل خوش نکنیم، بلاشک به شعارهای کلیدی جمهوری اسلامی یعنی استقلال و آزادی جامه عمل پوشاندیم.
درس دیگر دهه فجر دشمن شناسی است، دشمن همواره با لباس های مختلف سعی کرده که بین دوستان انقلاب نفوذ کند و این ما انقلابیون هستیم که باید گوش بفرمان رهبر انقلابی مان باشیم و به نصایح معظم له گوش فرادهیم و اجازه ندهیم بین آحاد جامعه انشقاق و دودستگی ایجاد شود چراکه این همان هدفی است که دشمن آن را دنبال می کند.
دهه فجر فرصت مناسبی است تا به داشته های یکدیگر توجه کنیم و آنها را تجمیع تا به یک قدرت واحده برسیم؛ قطعا هرگاه همانند امام راحل و مقام معظم رهبری از خود گذشتیم، منافع ملی را بر مصالح حزبی و یا فردی ترجیح دادیم، از هرگونه رشوه دادن و رشوه گرفتن پرهیز کردیم، ارزش های اسلامی و انقلابی را ابزاری برای رسیدن به قدرت و ثروت قرار دادیم، کاخ نشینی را بر کوخ نشینی ترجیح ندادیم، شایسته سالاری را جایگزین پول سالاری قرار دادیم و ... خواهیم توانست پرچم دار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشیم.
سیدرضا علوی

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها