خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: برنامه زنده همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی که از شبکه سه وصدا و سیمای مرکزخوزستان برای نخستین باردر شهرستان به مناسبت یوم الله دهه فجر در۱۲بهمن ماه پخش خواهد شدکه بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت ها و دستاوردهای چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان است که سپاه و بسیج هندیجان دراین باره آماده همکاری با اداره ورزش و جوانان است.
کد خبر: ۹۱۰۴۸۹۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در شب دوشنبه جلسه اضطراری هماهنگی و برنامه ریزی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در هندیجان و برنامه های یوم الله دهه فجر با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار، فرمانده ناحیه سپاه و رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان محلی و انتظامی و خبرنگاران شهرستان در دفتر امام جمعه هندیجان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد دراین جلسه اظهار کرد: در همایش پیاده روی خانوادگی که بصورت مستقیم و زنده از شبکه سه و صداوسیمای مرکز خوزستان با همت و تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و هندیجان برگزار خواهد شد برای احترام به مقام والای شهدا ، تصاویر شهدا در محل همایش نصب و کارهای فرهنگی در این باره انجام بگیرد.

وی افزود: در ایام الله دهه فجر برنامه های شاخص همانند ۱۲ بهمن ، ۲۲بهمن و شرکت در نماز جمعه و دیدار با خانواده های شهدا در اولویت کارهای قرار خواهد گرفت که در این باره دستاوردهای انقلاب با حفظ احترام به ایام فاطمیه(س) ویژه تر از قبل به نمایش گذاشته خواهد شد‌.

وی بابیان دعوت از عموم مردم برای شرکت در همایش بزرگ پیاده روی و مراسمات متنوع دهه فجر گفت: اطلاع رسانی کامل به مردم برای شرکت در مراسمات ایام الله دهه فجر و مخصوصا همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کاری ضروری است که حضور حداکثری مردم در روند کیفیت خوب مراسمات در سطح شهرستان تاثیرگذار خواهد بود‌که در این باره سپاه و بسیج پای کار است.

در ادامه جلسه هماهنگی همایش پیاده روی خانوادگی ، رئیس اداره ورزش و جوانان هندیجان حسین محسنی نژاد اظهار داشت : برای هر چه باشکوه تر برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت ایام الله دهه فجر برنامه های متنوعی تدارک دیده شده که در این راستا ادارات هندیجان همکاری داشته و با تقسیم کار این همایش باشکوه که برای نخستین بار بصورت زنده از شبکه سه سیمادر هندیجان پخش خواهد شد امیدوارم یکی از بیاد ماندنی ترین برنامه ورزشی برای مردم شهرستان باشد .

وی افزود : به شرکت کنندگان که در سامانه همایش ثبت نام کرده باشند به قید قرعه بعد پیاده روی هدایای نفیسی به آنها اهداء خواهد شد که در این همایش ورزشکاران برنامه های خوبی اجراء خواهند نمود و آثار صنایع دستی شهرستان نیز در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها