فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر گفت: ۵۷ فقره جهیزیه در قالب طرح جهیزیه آسمانی با همکاری بسیج سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و بسیج سازندگی سپاه ناحیه مشگین‌شهر تهیه و به زوج‌های جوان مشگین‌شهری اهدا شد.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۳۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
طرح اهدای جهیزیه آسمانی در اردبیل به زوج‌های نیازمند اجرا می‌شود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار محمد پورمند در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان این شهرستان اظهار داشت: ۵۷ فقره جهیزیه در قالب طرح جهیزیه آسمانی با همکاری بسیج سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و بسیج سازندگی سپاه ناحیه مشگین‌شهر تهیه و به زوج‌های جوان مشگین‌شهری اهدا شد.

وی با اشاره به اهمیت و لزوم ترویج این فرهنگ ارزشمند و خیرخواهانه بیان کرد: خیران استان در این امر سهیم هستند و با محوریت حمایت از کالای داخلی تمام کالا‌های تهیه شده در این طرح از قبیل: فرش، یخچال، اجاق گاز و سایر ملزومات خانگی کالای ایرانی بوده و تولید داخل است.

فرمانده سپاه ناحیه مشگین‌شهر گفت: تلاش ما این است که از زمینه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنیم تا زوجین جوان بدو هیچ دغدغه‌ای تشکیل زندگی دهند و در امر تامین اقلام ضروری زندگی هیچ مشکلی پیش نیاید که این موضوع برای ما یک اولویت اساسی است و باید مورد توجه واقع شود.
طرح اهدای جهیزیه آسمانی در اردبیل به زوج‌های نیازمند اجرا می‌شود
 
امام جمعه مشگین‌شهر نیز بیان کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر ازدواج آسان در جامعه کم‌رنگ شده و این موضوع به دغدغه اصلی خانواده‌ها تبدیل شده است که در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود بلکه باید تمام ظرفیت‌های خود را برای توسعه این طرح‌های عظیم مردمی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام رضا باوقار گفت: انتخاب و اهدای جهیزیه معمولی توسط سپاه را گامی ارزنده در راستای ترویج ازدواج آسان است و انتخاب کالای ایرانی و تولید داخل گامی دیگر در راستای تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی محسوب می‌شود و حفظ عزت، اقتدار و غرور کشور در سایه خودکفایی و بی نیاز شدن از کالا‌های وارادتی اولویت مهم است.
ارسال نظرات