خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
امید سلامی برگزیده جشنواره کشوری ققنوس در گفت و گو با بسیج:
برگزیده جشنواره کشوری ققنوس گفت: ورود بسیج در عرصه هنر بسیار خوب و یک نقطه‌ی عطف در بسیج دانشجویی به شمار می‌رود چرا که به فرمود: ه‌ی رهبر انقلاب هر حرکتی اگر در قاب هنر قرار نگیرد ماندگار نیست.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۴۷
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، امید سلامی حسین سعیدی فعال دانشجویی لامرد و از نفرات برتر جشنواره ققنوس(رویش3) در گفتگو با خبرنگار بسیج بیان داشت: دانشجوی کارشناسی مهندسی معماری دانشگاه سپیدان هستم  و به لطف خدا در جشنواره رویش  در بخش کاریکاتور برگزیده شدم .

وی با اشاره به نحوه آشنایی با جشنواره  رویش 3 گفت: آشنایی من با جشنواره از طریق پوستر هایی بود که در بورد های دانشگاه نصب شده بود و هدفم از حضور در جشنواره مشارکت در رونق یافتن جشنواره های انقلابی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در قالب هنر و برند کردن جشنواره های انقلابی بود.

سلامی در خصوص ورود بسیج دانشجویی به عرصه هنری در دانشگاه ها عنوان داشت: ورود بسیج در عرصه هنر بسیار خوب و یک نقطه ی عطف در بسیج دانشجویی به شمار می رود چرا که به فرموده ی رهبر انقلاب هر حرکتی اگر در قاب هنر قرار نگیرد ماندگار نیست .

این فعال دانشجویی در خصوص نقش یک دانشجوی هنرمند در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی گفت: دانشجوی هنرمند در تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی قوی ترین نقش ممکن را دارد به عنوان مثال از  کاریکاتور شروع می‌کنم این شیوه از تصویر نگاری بدون نیاز به ترجمه و یا دوبله و نه مثل فیلم نیازمند عوامل صحنه و تدارکات و مخارج زیاد برای ساخت یک فیلم که پیام آزادی خواهی این انقلاب را برساند به راحتی در تمام جهان قابل فهم بوده و اقشار خاکستری را به سمت انقلاب جهت دهی کند.

وی اضافه کرد: یک هنرمند جایی ورود پیدا خواهد کرد که ارزش هنر او شناخته شود. در بسیاری از موارد افرادی در این بخش حضور دارند که هیچ گونه فعالیت هنری نداشته و شناختی هم از آثار هنری ندارند و این خود دفع کننده دانشجویان هنرمند است که برای مقابله این اتفاق استفاده از نیروی متخصص در بخش های هنری موثر است.

سلامی در پایان گفت: بسیج دانشجویی با قوی ترین نقش ممکن را می‌تواند جهت رشد کمیت و کیفیت برنامه های هنری در دانشگاه ها انجام دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها