سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه گرمی در گفت و گو با بسیج مطرح کرد:
فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: تلاش کشاورزان نخبگان ومربیان بسیج کشاورزی در افزایش محصولات کشاورزی بسیار موثر و پررنگ بوده است.
کد خبر: ۹۱۰۴۹۵۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
تاثیر کشاورزان نخبه و مربیان بسیج کشاورزی در افزایش محصولات کشاورزی
 
سرهنگ پاسدار طاهر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اردبیل تصریح کرد: طرح همگام با کشاورزی از طرح‌های هشت گانه اعتلای بسیج است که با همکاری جهادکشاورزی و بسیج سازندگی شهرستان گرمی و مهندیس توانمند بسیجی شهرستان گرمی با حضور ۳۱ نفر از مربیان، در ۶۲ روستای منطقه برگزار گردید.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح کاهش هزینه تولید، جلوگیری از واردات، افزایش سطح علمی کشاورزان منطقه در زمینه تولید و بویژه خودکفایی در محصولات راهبردی و تولیدی منطقه از جمله گندم و جو می‌باشد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمی گفت: تلاش کشاورزان نخبگان ومربیان بسیج کشاورزی در افزایش محصولات کشاورزی بسیار موثر و پررنگ بوده است لذا این خود کفایی نشان اعتماد کشاورزان به مربیان ورشد محصولات ارگانیک براساس نظریات مربیان طرح همگام با کشاورز بوده است.

رحیمی با بیان اینکه میزان تولیدات کشاورزی کشور نسبت به ابتدای انقلاب اسلامی چهار تا پنج برابر شده است، افزود: علی رغم اینکه جمعیت کشور نسبت به ابتدای انقلاب بیش از دو برابر شده، اما ضریب خودکفایی مردم بالا رفته است و این‌ها نیز به برکت انقلاب اسلامی و علم ناشی از انقلاب و تلاش و مجاهدت کشاورزان بوده است.
ارسال نظرات