امام جمعه اصلاندوز گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای اطلاع رسانی و ارائه دستاورد‌های انقلاب اسلامی به مردم است.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۳۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده در جلسه شورای اداری اصلاندوز ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،دهه مبارک فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت:دهه فجر فرصت مغتنمی است تا عملکرد و اقدامات مسئولان و روسای ادارات به مردم اطلاع رسانی شود.

وی راز ماندگاری انقلاب اسلامی را دین، ولایت، رهبری و حضور منسجم مردم دانست و گفت:ملت ایران به کوری چشم دشمنان نظام و انقلاب،جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد کرد و مشت محکمی به دهان یاوه گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

امام جمعه اصلاندوز عشایر مغان را سرآمد عشایر کل کشور عنوان کرد و گفت:به برکت انقلاب اسلامی کارهای خوبی در سطح قشلاقات عشایری انجام شده که نیاز است مسئولان دستگاههای اجرایی عملکرد و کارهای انجام شده را از طرق مختلف به مردم اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام اسدزاده ضمن تاکید بر حضور و مشارکت مسئولان و مردم در برنامه های ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران گفت:دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه دستاوردهای انقلاب اسلامی است که مسئولان باید در کنار مردم در مراسمات به خصوص راهپیمایی 22 بهمن حضور دشمن شکن داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری یادواره 185 شهید بسیج عشایری استان اردبیل و یادواره شهید آیت الله مدنی دومین شهید محراب،امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه خون شهدا دانست و بر حضور پرشکوه مردم و مسئولان در این یادواره تاکید کرد.

ارسال نظرات