مسئول کمیته فنی فدراسیون جودو با بیان اینکه بسیج به ورزش و ورزشکار اهمیت می‌دهد گفت: اشتیاق ورزشکاران به حضور در بسیج و فعالیت‌های آن زیاد است.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۳۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
اشتیاق ورزشکاران به حضور در بسیج زیاد استمحبوبه خورشیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در آستان چهل سالگی انقلاب اسلامی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با بیان اینکه به عنوان مربی و داور جودو و مسئول کمیته فنی فدراسیون جودو و مسئول کمیته داوران هیئت جودو استان فعالیت دارم اظهار کرد: در دهه ۸۰ و ۹۰ در همه مسابقات کشوری در سال‌های اخیر بازیکنان من قهرمان شدند و دنیا آقایی کاپیتان تیم ملی شاگرد بنده هستند.
وی با بیان اینکه چند سالی سرمربی تیم ملی جودو بانوان بودم افزود: در حال حاضر در شهرستان شاهرود به عنوان مربی در پرورش بانوان جودو کار فعالیت دارم.
مسئول کمیته فنی فدراسیون جودو با بیان اینکه در دهه ۷۰ چند سالی فعالیت قهرمانی داشتم بیان کرد: در دهه ۷۰، چهار سال پشت سر هم در مسابقات استانی و کشوری حاضر و عناوینی هم کسب کردم اما چون جزو اولین نفرات در رشته جودو بانوان بودم سریع وارد عرصه داوری و مربیگری در این رشته شدم.
وی با بیان اینکه در ورزش جودو خیلی اخلاق مطرح است گفت: با توجه به ذائقه رشته جودو، ورزشکاران این رشته به نسبت رشته‌های دیگر که می‌بینیم افرادی فروتن و مودب و مهربان هستند و این نکتهدمشهود و هویداست.
مسئول کمیته داوران هیئت جودو استان سمنان با اشاره به نقش بسیج در ورزش عنوان کرد: در بسیج چند سال اخیر فعال بودیم و شاگردانم نیز حضور دارند و مقام‌های خوبی هم در مسابقات جودو بسیج کسب کردیم و اشتیاق ورزشکاران به بسیج زیاد است چرا که در بسیج رسیدگی می‌کنند و اهمیت به ورزش و ورزشکار قائل می‌شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها