سید ساجد یعقوبی
رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال خبر داد:
رئیس کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در ۱۰ ماهه سال‌جاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۵۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صفر فتح‌اله‌ زاده با اشاره به اینکه حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بیش از ۵۰۰ میلیون تومان در ۱۰ ماهه سال‌جاری به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند، گفت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین حدود ۳۰ میلیون تومان بیشتر از سال گذشته به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خلخال کمک کرده‌اند که این امر موجب شده است بخش مهمی از نیازهای اساسی کودکان نیازمند برطرف شود.

وی با اعلام اینکه ۷۳۵ حامی حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین در شهرستان خلخال را برعهده گرفته‌اند، بیان کرد: حامیان با کمک‌های نقدی و غیرنقدی به یاری فرزندان معنوی خود می‌شتابند که در سایه تلاش‌های آنها ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت می‌توانند بی‌دغدغه و با آرامش خاطر به مدارج عالی تحصیلی دست یابند.

فتح‌اله زاده با بیان اینکه ۱۵۸ فرزند مشمول طرح محسنین و ۹۸ یتیم خلخالی از کمک‌های حامیان بهره‌مند هستند، افزود: در کنار کمک‌های حامیان، کمیته امداد شهرستان خلخال نیز می‌کوشد بخش مهمی از مشکلات خانوار تحت حمایت را رفع کند تا فرزندان آنها بتوانند در آینده به افراد مفید برای جامعه تبدیل شوند.

رئیس کمیته‌ امداد شهرستان خلخال با اشاره به اینکه برای حمایت هر چه بیشتر از کودکان و نوجوانان تحت حمایت ۱۶۰ حامی نیز از ابتدای سال‌جاری اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: ۱۳۰ نفر از این حامیان در استان تهران مستقر هستند که جذب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین شده و تلاش‌های بسیاری را برای زدودن فقر و غم از چهره کودکان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خلخال به کار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه با وجود کمک‌های حامیان که به صورت ماهانه به حساب ایتام تحت حمایت واریز می‌شود باز هم خانوار آنها با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند، افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خلخال، مشکل مسکن است که با همیاری هر چه بیشتر حامیان و نیکوکاران می‌توانیم در تأمین منزل مددجویی اهتمامبیشتری داشته باشیم.

فتح‌اله زاده با اعلام اینکه بیش از ۵۵ میلیون تومان در سال‌جاری توسط حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به تأمین مسکن خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خلخال اختصاص یافته است، بیان کرد: بسیاری از خانوار ایتام تحت حمایت در منزل نامناسب زندگی می‌کنند که لازم است برای بهبود شرایط زندگی آنها، خیران و حامیان بیش از پیش یاریگر کمیته امداد شهرستان خلخال در تأمین منزل مناسب و مقاوم باشند.

رئیس کمیته‌ امداد شهرستان خلخال با قدردانی از حامیان و نیکوکاران که از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌پذیر به خصوص ایتام تحت حمایت دریغ نمی‌کنند، گفت: با حمایت و کمک‌های خیران درصدد هستیم گام‌های موثرتری را برای مرتفع ساختن مشکلات خانوار تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت جامعه برداریم.

ارسال نظرات