خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گفت: کسی که از ته دل در این سرزمین نورانی قدم می‎گذارد و آن صحنه‎های ارزشمند را می‎بیند با تغییر نگرش می‎تواند برای خود و جامعه موثر باشد.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۵۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی صبح امروز در آیین اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور استان گلستان گفت: هر چیزی که در دوران دفاع مقدس به دست آوردیم برگرفته از فرهنگ عاشورای حسینی بود و به همین دلیل  این دوران ماندگار شده است.

وی افزود: همانطور که امام خامنه ای فرمودند راهیان نور کار عمیق فرهنگی برای حفظ و مصونیت ملت ایران اسلامی است و دوران دفاع مقدس را همانند یک گنج دانستند و آیا ما می‌توانیم این گنج را استخراج کنیم؟

معروفی با بیان اینکه امروز بزرگترین کار عمیق فرهنگی در شبکه‎سازی فرهنگی کشور، حوزه دفاع مقدس است، تصریح کرد:حوزه دفاع مقدس به‎وسیله راهیان نور می‎تواند در کشور پرورش و گفتمان‎سازی شود چرا که در حوزه راهیان نور همه ملت و طوایف همانند دوران دفاع مقدس مشارکت می‎کنند.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه اقشار مختلف مردم با حضور قلب در راهیان نور حضور می‎یابند خاطرنشان کرد: کسی که از ته دل در این سرزمین نورانی قدم می‎گذارد و آن صحنه‎های ارزشمند را می‎بیند با تغییر نگرش می‎تواند برای خود و جامعه موثر باشد.

وی یادآور شد: هشت سال به فرمان امام جنگیدیم و بعد امام آتش‌بس را پذیرفت و مردم نیمروز دست لبیک را بالا نگه داشته و آن نیمروز از هشت سال جنگ مهمتر بود و این نشان داد امتحان جنگ امتحان توده‌های مردم بود و ما پیروز شدیم.

معروفی بیان کرد: امروز زمان امتحان نخبگان است و نخبگان از مردم عقب مانده‌اند و عده‌ای باختند که نمونه آن اتفاقات سال 1388 بود و این سال امت ما ثابت کرد دیگر کربلا تکرار نخواهد شد.

وی در پایان گفت: ما توصیه می‎کنیم مسئولان از این راهیان نور به‎عنوان کار عمیق فرهنگی پشتیبانی کنند تا ما هر روز شاهد پیشرفت بهتری در نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران باشیم.

 انتهای پیام/

وی در پایان ابراز کرد: امسال بیش از 9 هزار گلستانی به راهیان نور اعزام می‎شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها