سید ساجد یعقوبی
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل ا. بیان اینکه ۱۸ درصد جمعیت شهر اردبیل در حاشیه شهر و سکونت گاه‌های غیر رسمی زندگی می‌کنند، اظهار داشت: این رقم از میانگین کشوری بیشتر است.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۷۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، شفیع شیفی در جمع خبرنگاران شفیع شفیعی با بیان اینکه ۱۸ درصد جمعیت شهر اردبیل در حاشیه شهر و سکونت گاه‌های غیر رسمی زندگی می‌کنند، اظهار داشت: این رقم از میانگین کشوری بیشتر است.

وی افزود: حاشیه نشینی بعنوان یکی از عوامل ایجاد آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بوده و یکی از معضلات کلان و نیمه کلان شهر‌ها مطرح است.

شفیعی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در سال‌های اخیر توجه ویژه و برنامه گسترده‌ای برای حل ریشه‌ای معضل حاشیه نشینی تدارک دیده اضافه کرد: تمامی مناطق حاشیه نشین و سکونت گاه‌های غیر رسمی استان بتدریج با احصای دقیق مشکلات بتدریج ساماندهی و توانمند خواهند شد که با اجرای این طرح معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش قابل توجهی خواهد یافت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل همچنین از اختصاص ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار در قالب برنامه توسعه محلی و تسهیل گری برای سه محله حاشیه نشین شهر اردبیل خبرداد.
ارسال نظرات