سید ساجد یعقوبی
امام جمعه شهرستان خلخال:
امام جمعه خلخال گفت: همایش تجلیل از مفاخر، مشاهیر و نخبگان علمی، فرهنگی و هنری این شهرستان اسفند ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۰۷۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
مفاخر خلخال تجلیل می‌شوند
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام کریم اسدی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی افزود: در این همایش از ۱۴ شخصیت فرهیخته در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، نظامی، مذهبی، پزشکی، قرآنی، مبارز انقلابی، شعر و ادب فارسی، خیر و اقلیت مذهبی شهرستان که در این منطقه و سایر مناطق کشور سکونت دارند، تجلیل خواهد شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خلخال گفت: تلاش‌های صورت گرفته از سوی نخبگان برای اعتلای کشور و نظام اسلامی نباید در هیچ دوره‌ای نادیده گرفته شود.

او اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های تجلیل از خدمتگزاران نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی توسعه جامعه را دارد.

وی افزود: تلاش برای کوتاه کردن فاصله افرادی که به هر عنوان از انقلاب و نظام اسلامی اندکی جدا شده اند، هنر بزرگی است که با ظرافت تمام باید از این هنر برای بازگشت آن‌ها استفاده شود.

حجت الاسلام اسدی گفت: در انتخاب مشاهیر و مفاخر خلخال ۲ سال وقت صرف و تلاش زیادی از سوی مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

خلخال و کوثر در جنوب اردبیل از دیرباز مهد پرورش علما و دانشمندان و خاستگاه بزرگان بوده اند و افراد برجسته علمی، چون استاد سیدعبدالرحیم خلخالی، آیت الله یکتایی، ملا محمد صالح خلخالی، ملا محمد خلخالی و آیت الله جوادی زاویه در دامن این دیار فرهنگ دوست و عالم پرور تربیت یافته اند.
ارسال نظرات