خبرهای داغ:
با حضور فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا انجام شد ؛
کارگاه یکروزه مشاوره خانواده به همت مرکز فرهنگی خانواده و معاونت عقیدتی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۰۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، کارگاه یکروزه مشاوره خانواده با هدف شناسایی آسیب‌های تاخیر در ازدواج و برکات ازدواج صحیح با حضور سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان و حجت الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در گرگان برگزار شد.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به نقش ازدواج در ایجاد آرامش روانی و سعادت معنوی انسانها گفت: یک پاسدار برای آنکه بتواند به نقش مهم خود در مبارزه با تهاجم فرهنگی و گسترش فرهنگ دینی و سبک اسلامی در جامعه کمک کند قبل از همه باید به خودسازی بپردازد و ازدواج یکی از مهمترین قدم ها در ایجاد خودسازی و تکامل دین است .

وی در ادامه گفت: انتخاب همسر دینی و همکف ما در تربیت نسل دینی و پیشبرد اهداف مذهبی کمک خواهد کرد و در انتخاب همسر شایسته باید دقت کرد و به خداوند توکل داشته باشید.

در ادامه سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا استان گفت:مهمترین هدف سپاه پیشبرد حفظ انقلاب اسلامی و نگهبانی و حفظ دستاوردهای انقلاب است .

معروفی افزود: سپاه یک ارگان صرفا نظامی نیست و هرجا برای حفظ انقلاب و کمک به نظام لازم باشد در تمام زمینه های اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی با تمام قوا وارد خواهد شد و تمام قد از ارزش های نظام دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها