خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور زائرین استان قم گفت: به دنبال استفاده از ظرفیت‌ موکب‌های اربعین استان در طول سال از جمله تعطیلات نوروزی برای خدمت به زائرین حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران هستیم.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۲۲
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، یونس عالی پور ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری با اشاره به لزوم استفاده از امکانات ملی در شهر قم اظهار کرد: با توجه به حضور میلیون‌ها زائر در شهر قم در ایام تعطیلات نوروزی باید وزارت ارشاد و سازمان اوقاف به صورت ملی به دستگاه‌های استان برای ارائه خدمات فرهنگی به زائرین کمک کنند.

وی ادامه داد: به دنبال استفاده از ظرفیت‌های موکب‌های اربعین استان قم در طول سال از جمله تعطیلات نوروزی برای خدمت به زائرین حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران هستیم.

معاون هماهنگی امور زائرین استان قم افزود: نقاط قوت و ضعف دستگاه‌های استان در ارائه خدمات به زائرین را طی نامه‌ای به استاندار قم اعلام خواهم کرد.

عالی پور با اشاره به مشکلات بازار استان قم اظهار کرد: بازار استان همیشه ارزان‌ترین بازار بود، ولی اکنون شاهد رشد قیمت محصولات پروتئینی در بازار قم هستیم و باید برای کاهش قیمت این محصولات تلاش کنیم.

وی ادامه داد: امسال پس از عید نوروز باید خودمان را برای استقبال از زائرین در شهر قم در نیمه شعبان آماده کنیم و به همین دلیل انتظارات از ستاد تسهیلات زائرین استان بالا است.

معاون هماهنگی امور زائرین استان قم خاطرنشان کرد: باید تابلو‌های خوش آمدگویی به صورت مناسب برای استقبال از زائرین در ورودی‌های شهر قم نصب شوند.
ارسال نظرات