خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: حجم زیاد زائرین و مجاورین حرم حضرت معصومه(س) موجب می‌شود که برنامه‌های فرهنگی در شهر قم به چشم نیایند، نیاز به یک برنامه جامع در این زمینه داریم.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۲۳
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری با اشاره به لزوم توجه به برنامه‌های فرهنگی در شهر قم اظهار کرد: این برنامه‌ها باید به صورت جدی در ایام تعطیلات نوروزی برای زائرین در شهر قم برگزار شود.

وی ادامه داد: جلسات کمیته فرهنگی در ستاد تسهیلات زائرین استان قم در سال گذشته به صورت مستمر برگزار شد و دستگاه‌های استان با وجود تنگنا‌های مالی در اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی مشارکت داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: میلیون‌ها نفر در ایام تعطیلات نوروزی به شهر قم می‌آیند و حجم زیاد زائرین و مجاورین حرم حضرت معصومه (س) موجب می‌شود که برنامه‌های فرهنگی در شهر قم به چشم نیایند، نیاز به یک برنامه جامع در این زمینه داریم.



برپایی ۱۲۸ ایستگاه صلواتی در ایام نیمه شعبان

احمد حاجی زاده معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران در ادامه این جلسه با اشاره به ویژگی‌های بخش فرهنگ اظهار کرد: این بخش مظلوم است، ولی انتظار مدیریت بخش فرهنگ را از اداره ارشاد داریم.

وی ادامه داد: دو ماه و نیم ایام پرمناسبت در شهر قم و مسجد مقدس جمکران در چند ماه آینده داریم، این مناسبت‌ها از دهه فجر آغاز می‌شود و در تعطیلات نوروزی ادامه پیدا می‌کند و در نهایت به نیمه شعبان ختم خواهد شد.

معاون اجرایی مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: سال گذشته در نیمه شعبان چهار هزار خادم افتخاری ۱۲۸ ایستگاه صلواتی را برپا کردند و ۸۵۰ هزار پرس غذا بین زائرین پخش شد، در نیمه شعبان شاهد حضور خادمان افتخاری از سه کشور خارجی برای خدمت به زائرین در ایستگاه‌های صلواتی بودیم.
ارسال نظرات