خبرهای داغ:
توسط سربازان گمنام امام زمان در لشکر 14 امام حسین صورت گرفت؛

کشف ده‌ها کیلو مواد مخدر ومقادیری سلاح در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور

سربازان گمنام امام زمان (عج) از لشکر 14 امام حسین (ع) طی عملیاتی در منطقه مرزی جنوب شرق کشور موفق به کشف ده‌ها کیلو مواد مخدر و تعدادی سلاح و مقادیری مهمات شدند.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۲۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) سربازان گمنام امام زمان (عج) از لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) طی عملیاتی پپیچیده و مهم در منطقه مرزی جنوب شرق کشور موفق به کشف ده‌ها کیلو مواد مخدر و تعدادی سلاح و مقادیری مهمات شدند.

سرهنگ پاسدار محمد هاشمی‌پور فرمانده لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) با اشاره به این عملیات موفقیت آمیز اظهار داشت: طی این عملیات عده‌‍ای از خرابکاران که قصد نفوذ به مرزهای جمهوری اسلامی در منطقه عملیاتی جنوب شرق کشور در شهر سراوان را داشتند در دام اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار شدند.

وی ضمن تقدیر از رشادت‌های دلیرانه رزمندگان لشکر مقدس 14 امام حسین (علیه‌السلام) تصریح کرد: همچنین در این عملیات مقادیری روغن خوراکی و مواد غذایی که به صورت قاچاق در حال خروج از کشور بود، کشف و ضبط شده است.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع)تصریح کرد: طی دوره ماموریت این لشکر تا کنون ده‌ها کیلو مواد مخدر چندین قبضه سلاح و مقادیری مهمات در حین ورود به کشور توسط رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) توقیف و به مبادی رسمی ذی‌ربط معرفی شده‌اند.

 

ارسال نظرات