خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:
عسکری با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: علاقه مردم به انقلاب سبب صبر آنها در برابر مشکلات شده است.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۳۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، جعفر عسکری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم(ص) گفت: سه موهبت از سوی خداوند به کشور ما عطا شده است، یکی از این موهبت‌ها نعمت ولایت است، قدردانی از این نعمت‌ها بسیار مهم است و اگر قدر این ولایت را بدانیم به کشور ما آسیب وارد نخواهد آمد.

وی در ادامه افزود: موهبت انقلاب اسلامی دیگر نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده و اگر می‌خواهیم آثار انقلاب اسلامی را مشاهده کنیم باید سری به دیگر کشورها بزنیم، اگرچه به خاطر برخی سوء مدیریت‌ها با مشکلاتی مواجه شدیم، اما نباید هرگز دستاوردهای انقلاب اسلامی را فراموش کنیم.

تلاش دشمن برای بزک کردن چهره منحوس پهلوی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، با تأکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جامعه، اظهار کرد: دشمن در حال بزک کردن چهره منحوس پهلوی و تغییر دادن حق و باطل است، اگر بخواهیم حقیقت و حق و باطل را به خوبی تشخیص دهیم، باید کشورهای همسطح کشورمان را از سال 57 تا به امروز مورد بررسی قرار دهیم، اگرچه کشور ما در این 40 سال با دشمنی‌ها و توطئه‌های بسیار مواجه بوده است اما این مقایسه نشان دهنده دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود.

عسکری با اشاره به تلاش دشمنان برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی، تصریح کرد: اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی تبیین شود و آثار و برکات انقلاب اسلامی به درستی برای جامعه مطرح گردد شاهد خواهیم بود که انقلاب اسلامی تا چه حد برای کشور ما برکات داشته است و خدمات انقلاب اسلامی تا چه حد برای کشور مفید و سازنده بوده است.

وی با اشاره به برخورد خشن پلیس فرانسه و آمریکا با معترضان، خاطرنشان کرد: مسؤولان باید قدردان نعمت مردم انقلابی باشند، شاهد هستیم در فرانسه با کمی مشکل در مسائل معیشتی مردم به خیابان‌ها آمدند و چه رخدادهای بزرگ و آشوبی در این کشور شکل گرفت و این درحالی است که مردم ما در برابر مشکلات و سختی‌ها همواره صبر و شکیبایی به خرج دادند.

دفاع از مظلومان افتخار انقلاب اسلامی است

عسکری چهل سال ایستادگی در برابر استکبار و دفاع از مظلومان را از افتخارات انقلاب اسلامی و مردم انقلابی برشمرد و گفت: نخستین کاری که ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام داد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، مسأله دیگر آسیب شناسی و فعالیت کارشناسی برای برون رفت از آسیب‌ها و پاسخگویی به شبهات است.

وی از تشکیل شورای راهبردی با حضور ائمه جمعه استان اصفهان خبرداد و افزود: تمامی مدیران و مسؤولان و تشکل‌های مردمی و نهادها و سازمان‌ها نمی‌توانند ادعا کنند که کارگروه‌ها و جلسات مربوط به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان اصفهان تشکیل نشده است و در جریان راهبردهای خروج از مشکلات و دستاوردهای انقلاب اسلامی قرار نگرفته‌اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، با بیان اینکه 20 کارگروه در مرکز استان، 30 ستاد شهرستانی، 332 کارگروه شهرستان‌ها تشکیل شده است، اظهار کرد: حاصل این کارگروه‌ها و ستادها 1440 برنامه است، روز 11 بهمن دو ویژه برنامه برگزار می‌شود، یادواره 40 شهید حسینیه بنی فاطمه با سخنرانی آیت الله خاتمی و روز 12 بهمن مراسم سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

عسکری در ادامه خاطرنشان کرد: 16 بهمن ماه افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان برگزار خواهد شد که استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه صورت گرفته است. همایش پیشگامان انقلاب اسلامی و تجلیل از 40 چهره شاخص تأثیرگذار با حضور سرلشکر صفوی در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن‌های گسترده محلی و منطقه‌ای در شهر اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، همایش ادیان توحیدی در تاریخ 16 بهمن در تالار اشرف برگزار خواهد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال را بسیار مهم و اثرگذار ارزیابی کرد و گفت: دشمن برای 22 بهمن بسیج شده است و شاهد تلاش‌ آنها در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای برای ناامید سازی مردم و کم رنگ شدن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستیم، حضور در راهپیمایی 22 بهمن برای کشور ثبات و امنیت به دنبال خواهد داشت و حضور مردم در این صحنه باعث تجدید نظر دشمنان در توطئه‌هایشان علیه کشور و ملت ما خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: حرکت مردم به سمت میدان امام از مسیرهای هشت گانه از ساعت 9:30 دقیقه صبح در اصفهان آغاز و تجمع مردمی در میدان امام خمینی با برنامه های هنری و فرهنگی متعدد و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها