فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حفظ و یاد خاطره شهدا قوت و صلاب نظام جمهوری اسلامی ایران است چرا که شهدا چتر نجات جامعه هستند و ما باید همیشه قدردان زحمات و رشادت‌های آن عزیزان باشیم.
کد خبر: ۹۱۰۵۱۵۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
ملت ایران پیروز چهل سال نبرد با استکبار جهانی هستند / شهید چتر نجات جامعه است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازده قانع به همراه مسئول سازمان بسیج رسانه استان عصر امروز در دیدار با مادر شهیدان یوسف و داود آقاخانی با بیان اینکه راه نجات ما رضایت مادران و پدران شهدای والامقام است، اظهار داشت: ملت ایران مدیون پدران و خانواده‌های شهدا هستند چرا که آن‌ها در اوج ظلم و ستیز و سختی‌های انقلاب غم فرزندانشان را تحمل کردن و پشتوان نظام و انقلاب بوده اند.

وی ادامه داد: حفظ و یاد خاطره شهدا قوت و صلاب نظام جمهوری اسلامی ایران است چرا که شهدا چتر نجات جامعه هستند و ما باید همیشه قدردان زحمات و رشادت‌های آن عزیزان باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه ملت ایران پیروز چهل نبرد چهل ساله با استکبار جهانی هستند، افزود: ملت ایران با اقتدار و عظمت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد و بار دیگر وحدت و ولایتمداری خود را به دنیا ثابت می‌کند.

بابازاده ضمن قدردانی از زحمات مادر معظم شهیدان آقاخانی نیز بیان کرد: فرزندان شهید شما حق بزرگی بر گردن ما دارند، آن‌ها در اوج معصومیت با صفا و عاشقانه به سوی پروردگار متعال پر کشیدند و فیض شهادت نائل آمدند.

وی با بیان اینکه به اینکه شهید فقط برای یک گروه و جناح خاص نیست و متعلق به همه آحاد جامعه است، خاطر نشان کرد: صحبت کردن در مقام شهدا خیلی کار دشوار و سخت است و ما باید به جای شعار و سخن گفتن پا در جای پای شهدا و در مسیر سرخ آن‌ها بگذاریم تا راه شهدا و اسلام حفظ شود تا دشمنان نتوانند نگاهی چب به سوی نظام مقدس جمهوری اسلام بیاندازند.

بابازاده بیان کرد: ملت ایران روز به روز مقتدرتر می‌شود و اقتدار و امنیت کشورمان مثال‌زدنی است که در سایه خون پا ک. شهدای والامقام رقم خورده است.
ارسال نظرات