جامعه اسلامی مهندسین، حزب اعتماد ملی و جمعیت پیشرفت و عدالت درگذشت دبیرکل فقید موتلفه را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۱۰۵۲۲۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی،  بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و به دیار باقی شتافت.

بیشتر بخوانید

محمدرضا باهنر، رئیس‌ جبهه پیروان خط امام و رهبری و دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین، درپی درگذشت مرحوم حبیبی، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، خبر درگذشت یار دیرینه انقلاب و امام و رهبری ، مبارز خستگی ناپذیر، مرحوم حاج محمدنبی حبیبی باعث تأسر و تألم فراوان گردید. اینجانب سالهای متمادی چه در حوزه اداره کشور و چه در جریانات سیاسی با ایشان همکاری داشتم و در این سالها مرحوم حبیبی را برادری دلسوز، پرتلاش، متواضع و متعهد به اصول و مبانی انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) و همراه و وفادار به مقام معظم رهبری یافتم.

امروز نه فقط حزب موتلفه اسلامی، بلکه جبهه پیروان خط امام و رهبری و جریان اصولگرایی و همه دوستداران انقلاب یک همسنگر فرزانه را از دست داده است. از سویدای دل ضایعه درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی را به ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای بستگان و نزدیکان ایشان صبر و اجر مسئلت دارم.


جبهه پیشرفت و عدالت نیز در پی درگذشت دبیرکل فقید حزب موتلفه پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد: 

خبر درگذشت آقای مهندس محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی موجب تاثر و اندوه شد. مرحوم حبیبی، از چهره های موثر و پیشکسوت در خدمت رسانی به مردم و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و همچنین از افراد شاخص و موثر در حوزه تشکیلات و تحزب در سال های پس از انقلاب اسلامی بود.

جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی، ضمن عرض تسلیت به مردم گرانقدر و دوستان و علاقمندان ایشان، مسئولان و اعضای حزب موتلفه اسلامی، از درگاه پروردگار متعال برای آن مرحوم، مغفرت و رحمت و برای خانواده ایشان، صبر آرزو می‌کند.


الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتمادملی، در پیامی درگذشت محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، را تسلیت گفت که به این شرح است: محمد نبی حبیبی، از نیروهای باسابقه انقلابی و دبیرکل حزب موتلفه اسلامی از میان ما رفت.

آنچه درباره این چهره سرشناس سیاسی باید مورد توجه باشد، باورمندی به فعالیت تشکیلاتی و حزبی است. او از نخستین کسانی است که تلاش برای ایجاد نظام حزبی و تقویت فرهنگ تحزب در کشور را در دستور کارش قرار داد و تا پایان حیاتش به کار حزبی مشغول بود و از این لحاظ فضل تقدم بر دیگران دارد.

درگذشت این فعال سیاسی را به خانواده و همراهان و همه فعالان حزبی ایشان تسلیت عرض می کنم و نبود شخصیت‌هایی مانند حبیبی را برای جامعه و فضای سیاسی کشور یک ضایعه می‌دانم و این علیرغم اختلافات جدی در مواضع و دیدگاه‌های میان ماست. خداوند ایشان را رحمت کند و به خانواده و همراهان ایشان صبوری عنایت کند.


پرویز داوودی رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز درگذشت محمدنبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفت. متن پیام وی به شرح زیر است: درگذشت جناب آقای محمد نبی حبیبی دبیرکل محترم حزب موتلفه اسلامی و از فعالان عرصه های مختلف مبارزه، تلاش و مدیریت در انقلاب اسلامی موجب تاسف و تاثر شد.

اینجانب در گذشت این یار با بصیرت انقلاب اسلامی ایران را به حضور مقام معظم رهبری، همکاران و دوستان آن مرحوم در حزب موتلفه اسلامی و خانواده مکرم ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

تسلیت روحانی برای درگذشت حبیبی

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت دبیرکل فقید حزب مؤتلفه اسلامی را تسلیت گفت.

 

حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس‌‌جمهور، در پیامی با تسلیت درگذشت مرحوم محمدنبی حبیبی، فعال متعهد عرصه تحزب، سیاست و خدمت، از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

بیشتر بخوانید

متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام روحانی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت فعال متعهد عرصه تحزب و سیاست و خدمت مرحوم حاج محمدنبی حبیبی موجب تألم و تأثر خاطر شد.

این چهره انقلابی ضمن همراهی در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی، پس از پیروزی انقلاب نیز در سمت‌های گوناگون اجرایی و امور خیریه، خدمات صادقانه‌ای ارائه کرد.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم، نزدیکان و همراهان آن مرحوم در حزب مؤتلفه اسلامی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای عموم بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارم.

حسن روحانی          

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

تسلیت ولایتی به مناسبت درگذشت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت مرحوم محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفت.

علی اکبر ولایتی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی درگذشت دبیرکل حزب موتلفه اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بیشتر بخوانید


انا الله و انا الیه راجعون

دریافت خبر درگذشت یار فداکار امام (ره) و رهبری و از همراهان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مرحوم محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، موجب تاثر و تالم گردید.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه، علو درجات و رحمت و غفران الهی را از خداوند متعال برای آن مجاهد نستوه و صبر و اجر را برای بیت محترم ایشان و بازماندگان مسئلت می‌نمایم.

ارسال نظرات