فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار از برگزاری ۱۸۲ برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۵۲۶۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به عنوان رویداد بزرگ انقلاب، برای دوستان و دشمنان ما از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: هر انقلابی که به سن ۴۰ سالگی می‌رسد در درون خود به ظرفیت‌های می‌رسد که برای توسعه روز افزون به عنوان چراغ راه است.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه در طول ۴۰ سال اخیر انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به ظرفیت‌های بزرگی رسیده است، خاطر نشان کرد: کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی برای رسیدن به اهداف ناب انقلاب اسلامی باید از این ظرفیت‌ها استفاده بهینه کنند.

شعبانی با تاکید بر اینکه دشمنان ما در طول این ۴۰ سال در حوزه‌های مختلف از هیچ تهدیدی دریغ نکردند، بیان داشت: علی رغم تمامی تهدید‌ها امروز شاهد تحول انقلاب اسلامی در جهان هستیم.


انقلاب اسلامی ایران موجب یاس و ناامیدی دشمنان شد


وی به الگو برداری تمامی کشور‌های جهان از انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان ما تمام سعی خود را برای برگزار نکردن جشن‌های چهل سالگی انقلاب به کار گرفتند.


شعبانی با اشاره به اهمیت جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی سال جاری، بیان داشت: دشمنان ما به سرکردگی آمریکا با نقشه‌های جدید می‌خواستند در اول سال جدید میلادی اسمی از انقلاب اسلامی ایران نباشد.

به گفته شعبانی حوزه اطلاع رسانی و خبرنگاران بسیجی باید با توجه به اقشار مختلف جامعه، ابعاد گوناگون انقلاب اسلامی ایران را تشریح کنند.

فرمانده سپاه بیجار خاطر نشان کرد: خبرنگاران ما با مقایسه کشورمان در قبل و بعد از انقلاب باید دستاورد‌های به دست آمده در حوزه‌های مختلف را تشریح کنند و اگر غیر از این باشد به شهدا خیانت کرده ایم.

انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی به رشد و بلوغ کافی رسیده است

به گفته شعبانی انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهل سالگی به رشد و بلوغ کامل رسیده و لازم است دستاورد‌های آن بازگو شود.

این مسئول ادامه داد: برخی معاندان داخلی و خارجی با استفاده از فضای مجازی در حال تطهیر رژیم گذشته هستند و هدف از این کارشان ناکارآمد جلوه دادن نظام است.

فرمانده سپاه بیجار بر اهمیت بزرگداشت جشن انقلاب اسلامی در بعثت انقلاب تاکید کرد و بیان داشت: چهل سالگی انقلاب به معنای ۴۰ سال مقاومت و ایستادگی و بالندگی در مقابل ۴۰ سال حیله گری و استبداد نظام سلطه است.

اجرای ۲۲ برنامه شاخص همزمان با دهه فجر در بیجار

شعبانی در قسمت دیگری از سخنان خود از برگزاری ۱۸۲ برنامه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در سطح پایگاه ها، حوزه‌های مقاومت و اقشار مختلف بسیجیان خبر داد و بیان داشت: از این تعداد ۲۲ برنامه به عنوان برنامه شاخص برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و بومی محلی از برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیجار همزمان با دهه مبارک فجر است.

شعبانی از افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی با حضور مسئولان استانی همزمان با دهه فجر در شهرستان بیجار خبر داد و اظهار داشت: در راستای محرومیت زدایی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت ۵۰ واحد مسکونی محرومین در روستا‌های بیجار آغاز شد.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های بعمل آمده تعداد ساخت خانه محرومین از ۵۰ واحد به ۷۲ واحد افزایش یافته و امیدواریم تا سال ۹۸ بتوانیم ۱۰۰ خانه محرومین بسازیم.

فرمانده سپاه بیجار گفت:: برگزاری ایستگاه سلامت، اعزام اکیپ‌های پزشکی رایگان، برگزاری جلسات روشنگری و کلاس‌های آموزشی سبک زندگی و اعزام کاروان راهیان نور در تاریخ ۲۳ بهمن ماه از دیگر برنامه‌های مهم سپاه بیجار همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان است.

وی از اجرای سرود همگانی دانش آموزان بسیجی همزمان با ۱۲ و ۲۲ بهمن در بیجار خبر داد.

شعبانی بر حضور پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و بیان داشت: حضور در جشن پیروزی انقلاب یاس و ناامیدی را به اردوگاه دشمن انتقال می‌دهد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات