فرمانده سپاه بیجار گفت : ویژگی بارز انقلاب اسلامی ایران وحدت کلمه،پیروی از امام (ره)، معرفت دینی، بصیرت انقلابی و سیاسی بوده است.
کد خبر: ۹۱۰۵۲۷۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  فرمانده سپاه بیجار صبح امروز در جمع بسیجیان شبکه بهداشت و درمان بیجار با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ویژگی بارز انقلاب اسلامی ایران وحدت کلمه، پیروی از امام (ره)، معرفت دینی، بصیرت انقلابی و سیاسی بوده است.


شعبانی با اشاره به توطئه‌های دشمنان از سال ۵۷ تا کنون برای براندازی نظام، گفت: اختلافات قومی و مذهبی، کودتا‌های برنامه ریزی شده، تهدید‌ها و تحریم ها، گوشه‌ای از جنایت دشمنان برای سقوط نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آید.


وی تصریح کرد: به اعتقاد بسیاری از کارشناسان اقتصادی سیاسی و نظامی برجسته جهان که تحولات انقلاب اسلامی از سال ۵۷ تا کنون را مورد بررسی قرار می‌دهند، اعتقاد دارند که هر نظام سیاسی دیگری به جای انقلاب ما بود در همان سال‌های اول از بین رفته بود.

فرمانده سپاه بیجار با تاکید براینکه چهل سالگی انقلاب اسلامی نقطه عطف این انقلاب شکوهمند است، گفت: توجه به ظرفیت‌ها و دستاورد‌های به دست آمده در طول این ۴۰ سال و ضرورت پرداختن به آن موجب بیمه شدن انقلاب در ۴۰ سال بعدی این نظام می‌شود.

شعبانی با اشاره به فتنه سال ۸۸ و سیاست دشمنان برای براندازی نظام و همکاری عده‌ای از معاندان داخلی و خارجی با این فتنه، اظهار داشت: دشمنان ما با استفاده از موضوع انتخابات و اقدام نرم علیه یک نظام سیاسی می‌خواستند انقلاب ایران را به ورطه نابودی بکشانند.

این مسئول با تاکید بر اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران در بین کشور جهان مانند خاری در چشم دشمنان است، اعلام کرد: اثربخشی انقلاب موجب یاس وناامیدی دشمنان در سراسر جهان شده است.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات اقتصادی داخلی، گفت: دشمنان ما از تحدید‌ها و تحریم‌های مختلف در طول این ۴۰ سال راه به جای نبرده و با به راه انداختن جنگ تمام عیار اقتصادی به دنبال دلسرد کردن مردم و فشار مضاعف بر اقشار مختلف می‌باشند.

به گفته شعبانی: روشنگری و تشریح دستاورد‌های نظام در طول ۴۰ سال موجب بصیرت افزایی و تقویت اعتماد مردم به نظام می‌شود.

فرمانده سپاه بیجار به پیشرفت اقتصادی در ایران در طول این ۴۰ سال اشاره کرد و بیان داشت: در قبل از انقلاب با فروش روزانه ۶ میلیون بشکه نفت برای ۳۰ میلیون نفر می‌توانستند کشور را اداره کنند، اما امروز ما با فروش دو نیم میلیون بشکه نفت در روز میتوانیم یک جمعیت ۷۰ میلیونی را اداره کنیم.

شعبانی در پایان افزود: با شکل گیری انقلاب در سال ۵۷ اتحاد خوبی در بین کشور‌های مسلمان منطقه به وجودآمد و جبهه مشترکی در مقابل نظام سلطه شکل گرفت.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات