خبرهای داغ:
جلسه کمیته پشتیبانی و اجرائی بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با موضوع دهه فجر و راهیان نور در دفتر فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج لالی برگزار شد
کد خبر: ۹۱۰۵۲۹۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

سرگرد پاسدار حسن محمودی در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در لالی با اشاره به‌ ویژه برنامه‌ های اجرایی دهه مبارک فجر بسیج دانش‌ آموزی و بسیج فرهنگیان شهرستان لالی اظهار کرد :

در جلسه کمیته پشتیبانی و اجرائی بسیج دانش‌ آموزی و بسیج فرهنگیان شهرستان لالی که در دفتر فرمانده سپاه ناحیه لالی برگزار شد ، بیش از 20 عنوان برنامه اجرایی در این دهه مصوب شد .

وی با اشاره به تنوع برنامه‌ ها در این ایام بیان کرد :

این برنامه‌ ها شامل نواختن زنگ و گلبانگ انقلاب همزمان در سراسر مدارس شهرستان لالی ، برگزاری نمایشگاه دستاورد های انقلاب ، برگزاری مسابقات جام دهه فجر میان دانش آموزان و فرهنگیان و اعزام راویان انقلاب به مدارس است .

در ادامه فرمانده سپاه ناحیه لالی ، حضور تمام دانش‌ آموزان و فرهنگیان در نماز عبادی سیاسی جمعه ، دیدار و سر کشی از خانواده شهدای دانش‌ آموز و فرهنگی در طول هفته ، برگزاری همایش های فرهنگی در مدارس را از دیگر برنامه‌ های دهه فجر در این شهرستان دانست .

محمودی افزود : برگزاری جشن انقلاب در مدارس ، اقامه نماز شکر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، برگزاری نمایشگاه های کتاب و عکس انقلاب ، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری نقاشی پرچم جمهوری اسلامی ایران ، برگزاری محفل انس با قرآن از دیگر برنامه‌ های دهه فجر در شهرستان لالی است .

وی همچنین حضور سازمان‌ یافته دانش‌آموزان و فرهنگیان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ، برگزاری نشست های بصیرتی در مدارس ، برگزاری مسابقات پژوهشی و مقاله نویسی با موضوع انقلاب و اعزام دانش‌ آموزان پسر به اردوی فرهنگی راهیان نور و اجرای سایر برنامه‌ ها با موضوعات مختلف را به‌ عنوان دیگر برنامه‌های ویژه دهه مبارک فجر عنوان کرد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها