خبرهای داغ:
جلسه سرگروه ها و مربیان بسیجی همراه با معرفی امام جمعه به عنوان استاد یار شجره طیبه صالحین شهرستان هندیجان با حضور فرمانده ناحیه سپاه ، امام جمعه موقت ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه در دفتر امام جمعه هندیجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۰۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، عصر سه شنبه جلسه سرگروهها و مربیان شجره طیبه صالحین هندیجان برگزار که دراین باره امام جمعه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی اظهار کرد: ولایت فقیه در ادامه اهل بیت (ع) است و بهترین دفاع مردم از نظام آشنایی با معارف اهل بیت (ع) است که بایستی در ترویج فرهنگ مکتب اهل بیت (ع) پیش قدم باشیم.

وی افزود: حلقات صالحین از نظر مادی و معنوی دارای خیر و برکاتی در بسیج است که بحث هدایتگری درآن وجود دارد و یکی از نیازهای مفید در یادگیری بسیجیان است.

وی بابیان ترویج اهداف و کلام اهل بیت (ع) در میان بسیجیان گفت: کلام و معارف اهل بیت عصمت و طهارت ( ع) با ایجاد انگیزه بایستی بیشتر ترویج داد شود و نظام مقدس اسلامی ما جدایی از اهل بیت (ع) وولایت نیست و همه ماها مواظب تحرکات فریب دهنده دشمنان اسلام باشیم و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری از اسلام و قرآن وولایت پشتیبانی کنیم.

در ادامه جلسه سرگروه ها و مربیان شجره طیبه صالحین بسیجیان برادر شهری و روستایی هندیجان ، فرمانده ناحیه سپاه هندیجان تاکید داشت : دغدغه های مقام معظم رهبری برای کادر سازی نظام در به دست گرفتن امورات همراه با تلاش مضاعف درحلقات شجره طیبه صالحین سازماندهی می شود .

سرهنگ دوم پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد اظهار کرد: تربیت نسل انقلاب با پیروی از ولایت فقیه و در ادامه راه مقدس اهل بیت (ع) محقق می شود و بهترین فرصت برای بسیجیان حضور فعال در جلسات حلقات شجره طیبه صالحین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها