کارگاه آموزشی و توانمندسازی طرح شهید رهنمون ویژه تیم های جهادی کانون های بسیج جامعه پزشکی مرکز و غرب استان گلستان، برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۰۷
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

 به گزارش به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج،کارگاه آموزشی و دوره توانمند سازی تیم های جهادی طرح شهید رهنمون ویژه کانون های بسیج جامعه پزشکی مرکز استان گلستان، علی آباد کتول و شهرهای غرب استان توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان و به میزبانی کانون بسیج جامعه پزشکی شهید کاویانی دانشگاه برگزار گردید.

در این کارگاه یک روزه که در محل معاونت بهداشتی دانشگاه و با حضور اعضای تیم های شهید رهنمون، مسئولین حوزه های بسیج نواحی سپاه و فرماندهان پایگاههای مقاومت مناطق هدف طرح شهید رهنمون برگزار گردید معاون محترم بهداشتی دانشگاه آقای دکتر عارف نیا به ایراد بیاناتی در موضوع ارزش فعالیت های جهادی و همچنین خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان و پیشرفت های چمگیر این حوزه در سطح منطقه و جهان پرداختند. ایشان همچنین از تیم های جهادی بسیج درخواست نمودند باروحیه بسیجی و جهادی در جهت آموزش بهداشت و پیشگیری از بیماریهای غیرواگیر سیستم بهداشتی دانشگاه را کمک و یاری نمایند.

در این کارگاه آموزشی جناب سرهنگ کریمی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی استان گلستان ضمن قدردانی از فعالیت های جهادی و خداپسندانه گروههای جهادی بسیج در حوزه سلامت و تاکید براین نکته که بسیج جامعه پزشکی خیر کثیره است، توضیحاتی پیرامون عملکرد تیم ها از ابتدای سال جاری تاکنون و ارائه گزارش فعالیت ها به سازمان بیان نمودند. ایشان همچنین از معاونت های توسعه مدیریت و منابع، معاونت بهداشتی دانشگاه و مدیریت کانون بسیج شهید کاویانی دانشگاه که همکاری صمیمانه ای دربرگزاری این کارگاه با سازمان بسیج جامعه پزشکی داشتند قدردانی نمودند.

 در این دوره آموزشی که از ساعت7:30 تا 15 ادامه داشت سرفصل های دوره شامل: اخلاق پزشکی و جایگاه خدمات جهادی در طرح اعتلای بسیج(شهیدرهنمون) و نظام صالحین؛ مروری بر کلیات طرح شهید رهنمون؛ فرصت ها، آسیب ها و تهدیدات؛ سواد رسانه ای و فضای مجازی؛ نشست هم اندیشی باموضوع انتقال تجربیات تیم ها و پرسش و پاسخ توسط مربیان کارگاه ارائه شد. در پایان این کارگاه نیز جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردید و تعدادی از اعضای گروه های جهادی مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات