مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: انقلاب ما بر اساس شریعت،وحدت کلمه و تحت محوریت ولایت فقیه پایه گذاری شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۱۳
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم مرادی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج  ازلرستان ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: با آمدن امام خمینی(ره) لرزه بر اندام مستکبران عالم افتاد و مردم مسلمان و مظلوم عالم دلگرم شده که شعار خون بر شمشیر پیروز است به حقیقت پیوست.

 

 وی افزود: خمینی بت شکن(ره)تاریخ را با ندای الله اکبر خودشان دگرگون ساخته و اگر ایشان نبود اسلام بر پایه دین استوار نبوده و ندای آزادی و سرافزاری  مردم حق جوی ایران اسلامی طنین انداز نمی شد.

 

 مرادی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) تصریح کرد: امام خمینی (ره)در سخنان خودشان فرمودند:( انقلاب ما انفجار نور بود)، یعنی با آمدن انقلاب نور آمده و ظلمت به کلی از بین رفته که مصداق آیه شریفه جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا می باشد.

 

 وی با بیان پایدار نبودن انقلاب های دیگر دنیا عنوان کرد: ما در دنیا شاهد انقلاب های زیادی بوده که پایدار نبوده و علت آن  چیزی نیست مگر اینکه  ایمان به هدف نداشته صرفأ میخواستند یک حکومت مردم سالاری داشته لذا خدامحوری و مردم‌سالاری دینی مدنظرشان نیست.

ارسال نظرات