خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران گفت: بنا بر دستور فرمانده سپاه برای کمک به مردم خوزستان، قرارگاه کربلای سپاه، قرارگاه خاتم‌الانبیا و سپاه حضرت ولی عصر(عج) با تمام تجهیزات مهندسی و تخصصی برای مهار سیل و ترمیم سیل‌بندها در منطقه مستقر شدند.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۱۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در هویزه، اظهار کرد: بنا بر دستور فرمانده سپاه برای کمک به مردم خوزستان، قرارگاه کربلای سپاه، قرارگاه خاتم‌الانبیا و سپاه حضرت ولی عصر(عج) با تمام تجهیزات مهندسی و تخصصی برای مهار سیل و ترمیم سیل‌بندها در منطقه مستقر شدند.

وی گفت: با تمام تجهیزات مهندسی و تعدادی بیل مکانیکی، لودر، کمپرسی برای مهار سیل و ترمیم سیل‌بندها در منطقه حضور داریم. هوانیروز نیز به منطقه بالگرد اعزام می‌کند. همچنین قرارگاه خاتم‌الانبیا با تجهیزات مهندسی و تخصصی و ماشین‌آلات موردنیاز برای مهار کردن آب در منطقه حضور دارد.

 فرمانده قرارگاه کربلای سپاه پاسداران عنوان کرد: در شهر رفیع که به دلیل شکستن سیل‌بند دچار مشکل شده بود، نیروها در حال کار هستند که سریع‌تر مشکل به‌طور کامل حل شود. کانتینر و احجام مهندسی در مسیر آب قرار داده شد و باید با سنگ و سیمان سیل‌بند کاملاً ترمیم شود که هیچ آبی از سیل‌بند عبور نکند.

وی گفت: یکی از تیپ‌های سپاه در شعیبیه شوشتر مستقر است و سیل‌بند در شعیبیه ترمیم شد. در حال حاضر در منطقه شعیبیه مشکلی وجود ندارد.

سردار خادم سیدالشهدا گفت: به همراه استاندار و مسؤولین ستاد مدیریت بحران را در منطقه رفیع تشکیل داده شد و همه مایحتاج برای ترمیم کامل سیل‌بند از استان به سمت منطقه گسیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها