خبرهای داغ:
مدیر فروشگاه سلامتکده ترنج در شهرستان طبس گفت: ما با راه اندازی فروشگاه سلامتکده ترنج به دنبال اقدامی نو و جدید در راستای حمایت از تولید کنندگان بومی هستیم.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۳۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

محمد رضا حمامیان ، مدیر فروشگاه سلامتکده ترنج در شهرستان طبس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی گفت: سلامتکده ترنج فروشگاهی است که با هدف حمایت از کارگاه های اقتصاد مقاومتی کوچک و زود بازده که توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس راه اندازی شده بود کار خود را آغاز کرده است.

حمامیان افزود : این فروشگاه که اجناس خود را از محصولات کاملاً بومی و از کارگاه های اقتصاد مقاومتی  شهرستان طبس تامین می کند کمک شایانی به تولید کنندگان بومی کرده است.

وی خاطر نشان کرد : قیمت تمام شده اجناس سلامتکده ترنج برای مصرف کننده معمولا 20 در صد زیر قیمت بازار در موارد مشابه خود می باشد که با استقبال گسترده مردم روبه رو شده است.

مدیر فروشگاه سلامتکده ترنج گفت : سرمایه اولیه راه اندازی این فروشگاه 150 میلیون ریال بوده است که تماما به صورت وام از محل بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس تامین شده است.

حمامیان تاکید کرد: تنوع محصولات این فروشگاه در حال حاضر به 60 نوع جنس می رسد که این رقم روبه افزایش است و از این طریق اقدام 1نفر به صورت مستقیم و دو نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی شده است.

وی افزود : محصولات اقتصاد مقاومتی تهیه شده علاوه بر عرضه در فروشگاه سلامت کده ترنج روز های پنجشنبه در پنجشنبه روستای شهرستان طبس برای متقاضیان عرضه می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها