نمایشگاه جوانه های خلاقیت؛

نمایش آثار هنری کودکان و نوجوانان در شهرکرد

در آستانه چهلمین بهار انقلاب اسلامی، آثار هنری اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک شهرکرد در نمایشگاه جوانه های خلاقیت به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۵۱
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، همزمان با ایام گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاهی از آثار اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره یک شهرکرد در رشته های مختلف از جمله نقاشی، کار با پلاستیک، کار با صافی، کار با خمیر شانه تخم مرغ، خوشنویسی، مجسمه سازی، حصیر بافی با نایلون های پلاستکی،نقاشی روی کاشی، نقاشی، کلاژ، ویترای و...برگزار شد.

در این نمایشگاه آثار هنری بیش از 150 عضوثابت کودک و نوجوان از کانون به نمایش گذاشته شده است  و قرار است تا پایان بهمن ماه مورد بازدید عموم قرار گیرد.

معرفی کتاب با تکنیکهای کلاژ روی شیشه، بوم و کتابسازی سه بعدی از دیگر فعالیت های این نمایشگاه بود که بازدید کنندگان طی بازدید می توانند از این طریق با کتابهای کانون نیز آشنا شوند.

بر این اساس آشنایی خانواده ها و مسئولان با فعالیتهای کانون، جذب اعضای کودک و نوجوان به کارگاههای فرهنگی هنری کانون و تشویق اعضا به فعالیت های فرهنگی هنری از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می رفت.

ارسال نظرات