مدیر کل تأمین اجتماعی استان در دیدار مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه علی الخصوص قشر فرهیخته روحانیت را مایه افتخار دانست.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۵۶
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در راستای تعامل بین سازمان تامین اجتماعی و شرکای اجتماعی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با مدیر کل تامین اجتماعی استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در اداره کل تامین اجتماعی برگزار شد، مدیر کل تامین اجتماعی  با اشاره به خدمات سازمان تامین اجتماعی به اقشار گوناگون جامعه گفت: وظیفه خدمت رسانی به اقشار ضعیف جامعه علی الخصوص قشر فرهیخته روحانیت مایه مباهات  و افتخار سازمان تامین اجتماعی  است.

غلامرضا محمدی، تعامل روحانیون با سازمان تامین اجتماعی را دو سویه دانست و ابراز داشت: به لطف خداوند متعال امروز از یک طرف حوزویان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند و از خدمات درمانی و مستمری سازمان استفاده می کنند و از طرف دیگر مرکز خدمات حوزه علمیه بعنوان یکی از خوش حساب ترین  کارفرمایان با این سازمان در حال تعامل می باشد.

محمدی، از تلاش سازمان تامین اجتماعی برای بهبود کیفیت خدمات از طریق روش های نوین فناوری اطلاعات برای مخاطبان اجتماعی خبر داد و گفت: در حال حاضر اکثر خدمات تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و اینترنتی به مخاطبان اجتماعی ارائه می گردد که این کار  با توجه به حجم گسترده مخاطبان سازمان و تنوع خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی در جهت تسهیل و دسترسی مردم به این خدمات بسیار حائز اهمیت است.

وی  سازمان تامین اجتماعی را نهادی درآمدی – هزینه ای نام برد و افزود: این اداره کل در سال 1396 در قبال بازتوزیع درآمدها بیش از 700 میلیارد تومان صرف هزینه تعهدات نموده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان نیز از خدمات ارزنده سازمان تامین اجتماعی تقدیر کرد و گفت: وظیفه مرکز خدمات حوزه علیمه خدمت رسانی به طلاب و روحانیون در زمینه های رفاهی و معیشتی است، که بیش از 600 نفر از روحانیون عزیز تحت پوشش خدمات مرکز هستند و یکی از مباحث ویژه این عزیزان استفاده از خدمات تامین اجتماعی است.

حجت الاسلام مختاری با ابراز رضایت از عملکرد سازمان تامین اجتماعی گفت: مسئولان این مرکز با حساسیت ویژه به مباحث و قوانین تامین اجتماعی می نگرند و با ارائه لیست و پرداخت به موقع حق بیمه طلاب عزیز بهترین تعامل را با سازمان تامین اجتماعی دارد.

ارسال نظرات