فرمانده سپاه مرند:

حفط وحدت و تعامل رمز موفقیت در برابر دشمن است

فرمانده سپاه مرند در جمع خبرنگاران گفت: با وحدت و تعامل و همدلی مثل گذشته مقابل توطئه های دشمن پیروزی خواهیم شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۳۹۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جواد قهرمان زاده ضمن اشاره به شعار دهه فجر امسال با عنوان «افتخار به گذشته، امید به آینده» خاطرنشان کرد: ما در طول 40 سال گذشته با وجود توطئه ها و تحریم های دشمن، با اتکا به خود به پیشرفت ها و دستاوردهای بسیاری رسیدیم.
وی به مصادف بودن دهه فجر امسال با ایام فاطمیه اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از سیره ائمه اطهار(ع) بوده و هدف ما این است در مراسم دهه فجر ائمه (ع) را الگوی خود قرار دهیم.
فرمانده سپاه مرند با تاکید بر لزوم تبیین دستاوردهای انقلاب گفت: دشمن در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی، با تحمیل جنگ و تحریم ها، فشارهای زیادی به ایران وارد کرد اما با این وجود با درایت امام (ره) و مقام معظم رهبری توانستیم کشور را به اوج برسانیم.
وی با اشاره برخی پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف اظهار داشت: با وجود دستاوردهای بسیار، مشکلات اقتصادی نیز در کشور وجود دارد که آن را نیز با مدیریت جهادی می توانیم حل کنیم.
وی یادآوری کرد: ما با مقایسه دستاوردهای امروز با زمان قبل از انقلاب به این نتیجه می رسیم که اکنون کشور ما در جهان در بسیاری از مسائل جزو چند کشور برتر است.
فرمانده سپاه مرند در ادامه از برگزاری 257 برنامه توسط پایگاهها، حوزه ها، بسیج محلات و مساجد خبر داد و گفت: 52 برنامه شاخص بوده و بصورت شهرستانی اجرا خواهد شد.
وی ضمن اشاره به برگزاری یادواره های شهدا جهت معرفی آنان به عنوان الگویی برای جوانان در طول دهه فجر خاطرنشان کرد: یادواره گمنام شهدای شهرستان مرند، سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حاج عباس عبدالهی و عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا نیز در همین راستا در مرند برگزار می شود.
سرهنگ قهرمان زاده اعلام کرد: مراسم گلباران ویژه ورود امام (ره)، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با امام جمعه، نشست های بصیرتی و روشنگری جهت تبیین دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی از دیگر برنامه های دهه فجر در شهرستان مرند است.
وی با بیان اینکه همزمان با دهه فجر امسال، مسابقات ورزشی استانی در مرند برگزار خواهد شد، افزود: در این ایام همچنین ویزیت رایگان درمانگاه شبانه روزی شفا، اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنوب، دیدار از خانواده شهدا و مراسم نورافشانی با ندای الله اکبر انجام می شود.
فرمانده سپاه مرند در ادامه با اشاره به اتمام ساخت و تحویل خانه های محروم تا پایان سالجاری گفت: همزمان با روز آخر دهه فجر نیز همه باهم با وحدت و همدلی و با وجود دیدگاه های مختلف، پر شورتر از همیشه در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهیم یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها