مصطفی برزگر
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
حجت الا سلام علیمحمدی گفت: ما همانند استقلال نظامی باید با همدلی و اتحاد، همگرایی، وحدت و مقاومت به استقلال فرهنگی و اقتصادی نیز برسیم.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۰۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، حجت الاسلام علیمحمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیر المومنین استان با تقدیر از حضور مردم در این یادواره گفت:بمباران هفتم بهمن ۶۵ و شهادت ۱۱ بیگناه توسط خائنان به انسان و بشریت انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: اطاعت از خدا و رسولش در ان دنیا هم کلامی با صدقین، نبیین، شهدا و صالحین را در پی دارد.
حجت الاسلام علیمحمدی افزود: انقلاب امام خمینی برگرفته از انقلاب پیامبر بود که طاغوت زمانه را  همچون عرب های جاهل منحل کرد.
وی تصریح کرد: دلیل فشارهای استکبار جهانی بر ملت ایران در این چهل سال مقابله با منفعت طلبی دشمن در منطقه بوده است.


حجت الاسلام علیمحمدی یاداورشد: استکبار جهانی کشورهای اطراف خود را کشورهای جهان سوم خوانده و  انها را نوکری می خواهند.


وی افزود: قطعا کشوری مانند ایران که دارای توسعه علمی، سوخت هسته ای بومی و قدرت دفاعی مستقل داردبرای آنها خطر بشمار  امده که تنها راهشان تحریمها، جنگها و نفوذها است.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، تصریح کرد:  ما همانند استقلال نظامی باید با همدلی و اتحاد، همگرایی، وحدت و مقاومت به استقلال فرهنگی و اقتصادی  نیز برسیم.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع ) استان ایلام خاطرنشان کرد: قدرت نظامی ما به برکت امام راحل، مقام معظم رهبری ، سپاه، بسیج، مردم و تقویت ارتش جمهوری اسلامی بوده که باعث شده ضمن حمایت از ملتهای مظلوم جهان دفاعی در منطقه حرف برای گفتن داشته باشیم.

ارسال نظرات