مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات فارسان گفت: بیش از 450 برنامه برای گرامیداشت چهل سالگی انقلاب در شهرستان فارسان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۱۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام جهانبخش یوسفی در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج پیرامون برنامه های جشن چهل سالگی انقلاب در شهرستان فارسان، گفت: بیش از  450 ویژه برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان فارسان پیش‌بینی‌شده و ستادهای برگزاری دهه فجر در تمام روستاها، بخش‌ها و شهرها تشکیل‌شده اند، که در برگیرنده تمام اقشار جامعه خواهد بود.

حمایت های ملت عامل بقای انقلاب اسلامی است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان اظهار داشت: ملت ایران هرگز روزهای سخت مبارزات و ایام پیروزی انقلاب را فراموش نمی‌کند، ایامی که یادآور ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های ملت ایران در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بود.

 وی با اشاره به اینکه مردم عامل ایجادکننده انقلاب اسلامی ایران هستند، افزود: حمایت‌های ملت ایران عامل بقای انقلاب اسلامی است، لذا برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم محور برگزار می‌شود.

یوسفی، بابیان اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب امسال با محوریت شعار «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» اجرایی می‌شوند، تأکید کرد: همه ما موظف هستیم در سخنان و گفتارمان کارنامه انقلاب را با محوریت امیدآفرینی ارائه دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: قطعاً کمی و کاستی‌هایی وجود دارد که با تکیه به بیرون مشکل حل نمی‌شود؛ بلکه با تکیه به توان ملی می‌توانیم ایران را به سربلندی برسانیم.

وی با اشاره به همزمانی بخشی از برنامه‌های چهل‌سالگی انقلاب با ایام فاطمیه، افزود: با توجه به در پیش بودن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، برنامه‌های سالروز چهل‌سالگی انقلاب از 21 بهمن به بعد رنگ و بوی شادتری به خود می‌گیرند.

حجت‌الاسلام یوسفی بر حفظ شأن ایام شهادت این بانوی مکرم تأکید و تصریح کرد: لزوم حفظ شئون ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گوشزد شده و همزمان پرچم‌های عزا نیز در کنار تبلیغات محیطی سالروز چهل‌سالگی انقلاب برافراشته شده است.

نورافشانی فارسان شامگاه 22 بهمن

وی با اشاره به اجرای برنامه نورافشانی در ایام منتهی به 22 بهمن در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: امسال به‌منظور احترام و حرمت‌گذاری به ایام فاطمیه (سلام الله علیها) و سوگواری شهادت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، جشن‌های انقلاب در روزهای 19، 20 و 21 بهمن‌ماه برگزار نمی‌شود و ویژه‌برنامه نورافشانی سالروز پیروزی انقلاب هم شامگاه 22 بهمن‌ماه در سراسر شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابیان اینکه زنگ انقلاب امسال با یک روز تأخیر به صدا در می‌آید گفت: با توجه به اینکه 12 بهمن مصادف با روز جمعه شده، زنگ انقلاب در روز 13 بهمن‌ماه در مدارس شهرستان به صدا درمی‌آید.

وی تصریح کرد: این نظام و انقلاب، مردمانی دارد که چهل سال از نظام و انقلاب خود پاسداری کردند و با همه مشکلات و موانع و توطئه‌های دشمنان پای انقلاب خود ایستاده‌اند و این ایستادگی و حضور مقاوم، این انقلاب و نظام را بیمه کرده است، جوانان عزیز نیز به‌عنوان رویش‌های این انقلاب مانند نسل‌های گذشته این انقلاب را پاس می‌دارند.

تشکیل 24 کارگروه تخصصی در شهرستان فارسان

وی با اشاره به اینکه 24 کارگروه تخصصی در ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در فارسان تشکیل‌شده گفت: بیش از 450 برنامه در این ایام در شهرستان فارسان پیش‌بینی‌شده و ستادها برگزاری دهه فجر در تمام روستاها بخش‌ها و شهرها تشکیل‌شده که دربرگیرنده تمام اقشار جامعه است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فارسان با اشاره به اهم برنامه‌های این دهه گفت: جشنواره‌های فرهنگی و هنری، برگزاری جشن‌های انقلاب توسط ادارات، اصناف و بازاریان، برگزاری همایش‌های بصیرت افزایی، جشن جامعه ورزش، جشنواره کودک و نوجوان، رژه موتوری، برگزاری مسابقات ورزشی، مهمانی لاله‌ها، نشست‌های تخصصی، مراسم ویژه بانوان، برگزاری دعای ندبه و کمیل به همراه جشن پیروزی، جشنواره غذاهای سنتی، ازجمله برنامه‌های این دهه در سطح شهرستان است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: از آنجا که دشمن از اجتماع ما می‌ترسد و اجتماع ما در روز 22 بهمن‌ماه نمایش اقتدار و مظهر شکوه و عزت جمهوری اسلامی بوده و است و اجتماع ما نمایش پیوند ملت با ولایت بوده و مردم با حضور خود تجدید میثاق دوباره‌ای با آرمان‌های انقلاب دارند.

گفتنی است: راهپیمایی باشکوه 22 بهمن از میدان امام خمینی (ره) فارسان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات