فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در جشنواره قرآن و نهج البلاغه این شهرستان، مفاهیم قرآنی را نسخه سعادت بشریت دانست.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۲۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری،سرهنگ دوم پاسدار عزیز موسایی در جشنواره قرآن و نهج البلاغه شهرستان کوهرنگ، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام سوگواری حضرت فاطمه(سلام الله علیها)،  اظهار کرد: شرکت در جلسات قرآنی توفیق بزرگی است که خداوند به بندگانش برای شنیدن صدای حق قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ، افزود: قرائت و صوت و تلاوت قرآن،  ظاهر این معجزه الهی است، که اولین گام ورود به قرآن می باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: تفاسیر و معانی و مبانی و مفاهیم قرآن باطن قرآن کریم می باشند و هدف اصلی، شناخت مفاهیم و معانی و عمل به دستورات قرآنی است.

موسایی افزود: نسخه سعادت انسان ها عمل به مفاهیم قرآنی می باشد و دوری از قرآن گرفتاری و مشکلاتی ایجاد می کند، که امروز بشریت با آنها مواجه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر روزی موفق شدیم معارف قرآنی را پایه و اساس همه امورات بکنیم، دیگر در امورات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و ...، دچار مشکل نخواهیم شد.

فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ تاکید کرد: باید با قرآن انس گرفت و این نسخه شفاء بخش الهی را باید به صورت موضوعی و کاربردی به کاربگیریم و برای قاریان و شخصیت های قرآنی ارزش و احترام و تکریم قائل شویم، تا میل و رغبت در بین نوجوانان و جوانان نسبت به قرآن افزوده شود.

وی، در پایان نهج البلاغه را برادر قرآن برشمرد و استفاده از زهد و پارسایی و مدیریت امیرالمومنین(علیه السلام) در زندگی و مدیریت ها را باعث توفیق دانست.

ارسال نظرات