فرمانده این سپاه یادآور شد: سپاه کربلا طی دو ماه قرار است 9957 برنامه محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی، خدماتی و... را در سطح شهرستانهای مازندران اعم از محله، شهر و روستا در قالب خدمات پایگاه های مقاومت بسیج اجرا نماید.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۲۹
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه کربلا در گفتگو با بسیج گفت: سپاه کربلا به تبعیت از همه مردم و دستگاههای انقلابی تلاش دارد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را به طرز شایسته گرامی دارد که یادآور ایثارگری گذشتگان از دوران  ستم شاهی، حین انقلاب و بعد از آن است.

 سردار بابایی ادامه داد:  این ستاد به دلیل اهمیت 40 سالگی انقلاب و تقابل با شعار های دشمنان نظام با خواب های آشفته استکبار، عملا برنامه هایش را با اجرای برنامه های مختلف اعم از علمی، جهادی، فرهنگی، بصیرتی، یادواره ها، همایش ها از دیماه آغاز کرد.

فرمانده این سپاه یادآور شد: سپاه کربلا طی دو ماه قرار است 9957 برنامه محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی، اشتغال زایی، خدماتی  و... را در سطح شهرستانهای مازندران اعم از محله، شهر و روستا در قالب خدمات پایگاه های مقاومت بسیج  اجرا نماید.

وی با اشاره به شدت جنگ اقتصادی دشمندر سالهای اخیر افزود: در حالیکه دشمن با جنگ اقتصادی و با ترفند های مختلف و کمک های ایادی داخلی در بازار کشور با ایجاد فشار بر جامعه قصد نامیدی، یاس و دلزدگی مردم از انقلاب و نظام اسلامی  را دارد، اما سپاه و بسیج در این عرصه وارد شده و با شناسایی مراکز فساد اقتصادی، گرانفروشی، گرانی، کم فروشی و کشف انبار های احتکار و همچنین ارائه تسهیلات و خدمات در قالب بسته های حمایتی به یاری مردم شتافته تا بخشی از فشار های اقتصادی حاکم را کاهش دهد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها