۴۰ بانوی شاخص،بصیر و نمونه دهاقان تجلیل می شوند

سید امیر حجازی مدیر مکتب القرآن و مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان گفت:40 بانوی شاخص، بصیر و نمونه شهرستان دهاقان شناسایی و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معرفی و تجلیل می شوند.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۳۰
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید امیر حجازی مدیر مکتب القرآن و مشاور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دهاقان گفت:40 بانوی شاخص، بصیر و نمونه شهرستان دهاقان شناسایی و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معرفی و تجلیل می شوند.

حجازی افزود:مناسبتها ایامی هستند که در کشور ما بسیار ارزشمند و مبارک است، بویژه دهه مبارک فجر و تقارن آن با شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و الگو برداری از این بانوی نمونه جزء وظایف ماست و باید درجهت هرچه باشکوهتر برگزار کردن این ایام تلاش کرد.
حجازی خاطر نشان کرد:شهدا از دامن بانوان و مادرانی ایثارگر و فداکار اینگونه افتخار آفریدند، لذا از این جهت نقش زن در جامعه بسیار مهم و اثرگذار است و فرصت مناسبی است تا نقش بانوان در به ثمر رسیدن این انقلاب به خوبی نشان داده شود.

حجازی در پایان خاطر نشان کرد:برگزاری همایش بانوی بصیر و تجلیل از 40 بانوی نمونه و شاخص شهرستان دهاقان در زمینه های مختلف به همت شورای هماهنگی تبلیغات و کمیته بانوان فرمانداری دهاقان برگزار خواهد شد

ارسال نظرات