فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم یادواره شهید سبیل اخلاقی گفت: ما نباید اجازه دهیم دشمنان انقلاب، دشمنان خط جهاد و دشمنان خط ایمان سو استفاده کنند.
کد خبر: ۹۱۰۵۴۳۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در یادواره شهید سبیل اخلاقی، کوچکترین شهید اهل سنت استان که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیکشهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید اخلاقی، با اشاره به این مطلب که نباید یاد شهدا فراموش شود، گفت:برپایی این مراسمات است که یاد و خاطره همه مجاهدین که رفتند تا این انقلاب اسلامی بماند را زنده می‌کند و این بزرگترین افتخار برای ماست.

وی افزود: حضور معنوی جوانان و نوجوانان در این یادواره را زینت بخش اندیشه های ناب و خالص دلیری ها و رشادتهای غیورانه و غیرتمندانه شهیدانی که تا ابد نام و یادپر افتخارشان بر صفحه سپید روزگار و در تاریخ اندیشه ها با عزت و عظمت و ابدی و سرمدی خواهد ماند .

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: افتخارات شهدا، عزت شهدا، را همه باید نصب العین خودشان قرار دهند، اگر ما از عوامل نفوذی دشمن غفلت کنیم ، آنها وارد می شوند لذا ما نباید اجازه دهیم دشمنان انقلاب، دشمنان خط جهاد و دشمنان خط ایمان سو استفاده کنند .
 
در پایان این مراسم از کتاب «میقات در نخلستان» با موضوع زندگی نامه شهید سبیل اخلاقی رونمایی و از خانواده این شهید گرانقدر تجلیل شد.
ارسال نظرات