مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین کشور:
حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کشور در یادواره شهدای روستای دهبنه بخش سنگر گفت: مدافعان حرم برای حرم حضرت زینب (س) به سوریه رفتند و مدافع شخص و خاک نبودند مدافع اسلام و قرآن بودند زیرا جهان زیر سایه قرآن و اهل بیت به صلح و آشتی می رسد.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۱۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنگر، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در  یادواره شهدای روستای دهبنه بخش سنگر از توابع شهرستان رشت گفت: مهم ترین دستاورد انقلاب اسلامی معرفی قران و اهل بیت به جهانیان است.
وی افزود : مدافعان حرم برای حرم حضرت زینب( س) به سوریه رفتند و مدافع شخص و خاک نبودند مدافع اسلام و قران بودند زیرا جهان زیر سایه قران و اهل بیت به صلح و آشتی می رسد .
وی با اشاره به اینکه فرق بین شاه و ولی فقیه در نحوه زندگی ، تقوا و حساب بانکیشان است گفت ؛ رهبر انقلاب مجسمه تقوا و فضیلت است و اینقدر پاک زندگی کرده که نمیتوانند یک نقطه سیاه در زندگی اش پیدا کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کشور گفت: ایران هفتمین قدرت جهانی در همه عرصه هاست به هشت کشور دنیا برق صادر میکنیم ، پالایشگاه ستاره خلیج فارس را از صفر تا صد مهندسین ایرانی ساخته اند، روزی ۵۰ میلیون لیتر بنزین یورو ۵ تولید میکنیم، قبل از انقلاب پزشک از کشور های دیگر به داخل کشور می آوردیم در حالیکه الان به کل دنیا پزشک صادر میکنیم ، با موشک های نقطه زن هر وقت اراده کنیم اسرائیل را نابود میکنیم.
وی اظهار کرد دوران بزن دررو تمام شده یکی بزنند ده تا میخورند مانه ظالم هستیم نه مظلوم ،ما موشک داریم تا از خود دفاع کنیم.
تویسرکانی گفت در این چهل سال علاوه بر دستاوردها مشکلاتی هم داشتیم برای نمونه مسئولینی داریم که فاسد و دزد هستند البته اینها به جایی نمیرسند و با دست خود خود را نابود میکنند نظام با کسی تعارف ندارد و حقشان را کف دستشان می گذارد.
وی بیان کرد مسیر رو به پیشرفت است و آینده به نام پیامبر (ص)و حضرت مهدی می باشد و روسیاهی برای منافقین و مشرکین است.
وی در پایان تاکید کرد: خدا پاسدار خون شهداست ، شمال مظهر غیرت و شجاعت و عفت است و دفاع مقدس نشانگر این موضوع است.

انتهای پیام

ارسال نظرات