کهنسال ضمن بر شمردن برنامه های جنبی این مراسم، عنوان کرد: رونمایی از کتاب «مشق های معنوی» و «قصه های من و بابابزرگ» یکی از برنامه ها خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۲۲
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

 به گزارش خبرگزای بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارز شهای دفاع مقدس مازندران، مسئول حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران از برگزاری ششمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در این استان خبر داد.

«گلی کهنسال» مسئول حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی زنان ایثارگر استان از برگزاری ششمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با هدف تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سه شنبه 14 اسفند ماه در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار می شود.

وی از تجلیل 200 خانواده شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم در این جشنواره خبر داد و افزود: همچنین به مناسبت 40 سالگی انقلاب اسلامی از 40 فرزند نخبه شهدا و فرهیختگان علمی تجلیل به عمل می آید.

کهنسال در ادامه ضمن بر شمردن برنامه های جنبی این مراسم، عنوان کرد: رونمایی از کتاب «مشق های معنوی» و «قصه های من و بابابزرگ» یکی از برنامه ها خواهد بود.

این مسئول از برگزاری مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی «زن و دفاع مقدس» خبر داد و گفت: همچنین نمایشگاهی با موضوع آثار برگزیدگان این مسابقه برگزار می شود.

وی از حضور حجت الاسلام «احمد پناهیان» به عنوان سخنران مراسم یاد کرد و گفت: همچنین این برنامه با اجرای موسیقی زنده با موضوع نقش زن در انقلاب اسلامی همراه است.

کهنسال با بیان به اینکه این مراسم توسط اداره کل حفظ آثار مازندران برگزار می شود، به مشارکت 30 دستگاه اجرایی استان اشاره کرد و افزود: استانداری مازندران، صدا و سیما، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، سپاه کربلا، اداره کل فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، صنعت آب و برق، سازمان تبلیغات اسلامی، دانشگاه مازندران، بهزیستی، میراث فرهنگی، جمعیت هلال احمر، تشکلات مردم نهاد، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرمانداری و شهرداری ساری از جمله نهادها هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها