آیین افتتاح دفتر محله اسلامی شهدای کلاته های شرقی در روستای هونستان شهرستان میامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۰۵۵۳۸
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از میامی، آیین افتتاح دفتر محله اسلامی شهدای کلاته‌های شرقی در روستای هونستان شهرستان میامی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمود رستمی مسئول دفتر محله‌های اسلامی کلاته‌های شرقی شهرستان میامی در روستای هونستان در مورد فعالیت‌هایی که در طی یکسال انجام شده بیان کرد: امسال با جمع آوری ۲۰ تن ذکات در کلاته‌های شرقی توانستیم در خدمت رسانی به افراد نیازمند و محروم نقش بسزایی ایفا کنیم که شامل، ساخت کارگاه خیاطی، فراهم کردن جهیزیه، توزیع سبد‌های کالا، تهیه دارو برای افراد سرطانی، لوله کشی و گاز رسانی، ساخت و تجهیز سرویس بهداشتی و حمام می‌باشد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین یحیایی رئیس محله‌های اسلامی استان سمنان اظهار کرد: محله اسلامی به محله‌ای می‌گویند که همسایه از همسایه، خبر داشته باشد، مگر معتادی آسیب دیده، مردم آن محل کمک بکنند که آن فرد به زندگی خودش برگردد.
وی افزود: تا پایان امسال پنج محور اعلام شده که به عنوان شعار سال محله‌های اسلامی در حوزه امنیت، عمران و آبادی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی تعریف شده است اجرا می‌شود.
در ادامه سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: این انقلاب اسلامی را می‌توان با حداقل امکانات انقلابی نگه داشت اگر سبک زندگی مردم و جامعه انقلاب باشد.
وی افزود: محله‌های اسلامی با مردم، بوسیله مردم و با شعار مردم تشکیل می‌شود.
لازم به ذکر است برنامه‌های گرود سرود نوجوانان صاحب الزمان (عج) شهرستان میامی و گروه تئاتر و ورزش‌های رزمی نوجوانان روستای هونستان در خلال برنامه اجرا شد و در پایان برنامه به این عزیزان هدایایی اهدا شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها